• Lilla Lina

Vi med BIM oktober 2018

Hej!!

Känner att jag har äran att starta en tråd för alla oss med BIM oktober i år! :) Här välkomnar vi nya till tråden och samlar upp er från september-tråden som tyvärr får kämpa på en månad till. Här tar vi nya tag och satsar för fullt mot massa fina sommarbebisar 2019. :)

Kort om mig då: andra riktiga försöket med sambon, vi är båda 29 år och har inga barn. Bor i södra Sverige och håller på att leta hus för fullt samtidigt som vi planerar barn. Har alltid sagt att jag vill ha barn innan jag fyller 30, vilket jag gör i maj så det sket sig idag när jag fick mensen. Men försöker se positivt, sommarbarn- hur romantiskt låter inte det? :)

Har bim 6 oktober och äl runt 23 september. Har långa cykler vilket är frustrerande med all denna väntan!

Som sagt, välkomna hit alla som vill så ska vi heja och stötta varandra bäst vi kan! :)

BIM-listan oktober

6/10 Lilla Lina

• Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018
  • 1995lj
    Ardnas89 skrev 2018-09-27 07:26:17 följande:

BIM-4.. Känner vissa symtom så som konstant molvärk, mycket tröttare än vanligt, hungrig oftare och går på toa mer än vanligt.

Har inget test hemma, tänkte köpa ett idag. Dock är ju morgonurinen missad. Om jag håller mig några timmar, borde väl ett testa tidigt test funka om det skulle vara något? :)

Hej när jag fick positivt igår så höll jag mig iallafall 4 timmar och drack typ ett glas vatten under tiden :)
  • Ardnas89
    Jessica Noel skrev 2018-09-27 07:24:40 följande:

fick sätta mig vid datan för att få in en bild=)

det syns betydligt mer i verkligheten

Jag ser ett tydligt streck! Stort grattis :)
  • Ardnas89
    1995lj skrev 2018-09-27 07:27:14 följande:

Hej när jag fick positivt igår så höll jag mig iallafall 4 timmar och drack typ ett glas vatten under tiden :)

Okej! Hur långt har du till BIM?
  • Jessica Noel

det känns ju så..nu får man hoppas isf att det lilla fröet vill stanna =)Hjärta

Ska iaf ta ett på måndag och se.. ska försöka att inte tänka så mycket på det i helgen =)

• 1995lj
    Ardnas89 skrev 2018-09-27 07:29:10 följande:

Okej! Hur långt har du till BIM?

Vet inte exakt eftersom det var första mensen som kommit igång efter missfall o slutet av juli. Men fick mensen 2e september och innan hade jag en cykel på ca 30 dagar men der borde ju ha kortats ett par dagar då jag fick positivt igår? Så tippar på slutet av denna månaden elr precis i början av okt?
  • Ardnas89
    1995lj skrev 2018-09-27 07:31:10 följande:

Vet inte exakt eftersom det var första mensen som kommit igång efter missfall o slutet av juli. Men fick mensen 2e september och innan hade jag en cykel på ca 30 dagar men der borde ju ha kortats ett par dagar då jag fick positivt igår? Så tippar på slutet av denna månaden elr precis i början av okt?

Okej :) min mens började också den 2/9. Får hålla mig några timmar nu och bara hoppas :)
  • Miichaella
    mangon skrev 2018-09-26 23:07:51 följande:

Spännande. Inte långt kvar tills du kan testa då! ????

Tänkte testa på söndag om inte mensen kommit. Jag känner dock inget speciellt så räknar med negativt denna månad också.
  • Pearlbluee

Hej jag hoppar gärna in i tråden. Har ett barn sedan tidigare och försöker med ett andra barn nu. BIM 11 oktober.

:)

• 1995lj

Såhär står det på testet när man kan testa med clearblue digital vecko test. Ska nog hålla mig ett par timmar och testa runt 13 tiden idag.

• Miccim
    1995lj skrev 2018-09-27 08:45:01 följande:

Såhär står det på testet när man kan testa med clearblue digital vecko test. Ska nog hålla mig ett par timmar och testa runt 13 tiden idag.

Åh så spännande. Jag ska titta in här igen vid kl 13 för att se om du gjort en uppdatering. Jag tycker de digitala är så mycket bättre att ta då man slipper fundera på och tyda strecken. :)
Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018