• Anonym (Björn)

Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?

Låt oss säga att du är singel och träffar en kille, på något sätt, som saknar spänning och sex så mycket att han blivit deprimerad av avsaknad.

Alltås, ni känner varandra lite genom exempelvis gymmet eller annan aktivitet.

Snäll och ärlig kille. Fin människa. 

Skulle du då kunna tänka dig att hjälpa honom med sex en gång för att han skulle må bättre?

Vi kan kalla det sympati- eller kompissex.

• Svar på tråden Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (anonym) skrev 2018-09-02 18:43:02 följande:

Fast den där killen som undrar om ytlig bekant kan tänka sig ha sex för att han är deprimerad pga avsaknad av sex lär ju knappast varken vara eller uppföra sig som vem som helst för då skulle han någon gång kunnat hitta någon som skulle vilja ha sex utan av medömkan

Säger du och ditt amatörmässiga tolkningsföreträde det? Jag föredrar ditt vanliga nick.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-09-03 19:12:09 följande:
    Säger du och ditt amatörmässiga tolkningsföreträde det? Jag föredrar ditt vanliga nick.
    Självklart är killen som vill att bekant ska sex med honom för att han inte kan attrahera någon som vill ha sex med honom inte fungerande eftersom fungerande människor inte ens skulle komma på tanken att människor ska ha sex för att de ska bli glada. 
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (anonym) skrev 2018-09-03 19:20:07 följande:

Självklart är killen som vill att bekant ska sex med honom för att han inte kan attrahera någon som vill ha sex med honom inte fungerande eftersom fungerande människor inte ens skulle komma på tanken att människor ska ha sex för att de ska bli glada. 

Så människor som är kk med någon är inte fungerande? Enligt ditt amatörmässiga tolkningsföreträde vill säga. Föredrar fortfarande ditt vanliga nick.
  • Akira Öken
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-09-03 19:29:38 följande:

Så människor som är kk med någon är inte fungerande? Enligt ditt amatörmässiga tolkningsföreträde vill säga. Föredrar fortfarande ditt vanliga nick.

Den avgörande skillnaden är att en kk-relation bygger på ömsesidig attraktion.
  • Anonym (SD 2018)
    Akira Öken skrev 2018-09-03 20:10:32 följande:

Den avgörande skillnaden är att en kk-relation bygger på ömsesidig attraktion.

Du ifrågasätter fel person. Definitionen av kk är i närheten av en bekant man har sex med. Det är anonym/S, inte jag, som pekar på att man då inte är en fungerande människa.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-09-03 19:29:38 följande:
    Inte är man kk med någon man inte har ömsesidigt sex. Killen i Ts lär ju inte vara material för ömsesidigt sex med tanke på att ingen vill vara kk eller ens ha sex med honom utan att locka med att det skulle vara en god gärning 
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (anonym) skrev 2018-09-03 20:39:27 följande:

Inte är man kk med någon man inte har ömsesidigt sex. Killen i Ts lär ju inte vara material för ömsesidigt sex med tanke på att ingen vill vara kk eller ens ha sex med honom utan att locka med att det skulle vara en god gärning 

Vad vill du ha sagt? Egentligen.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-09-03 20:14:57 följande:
    Du ifrågasätter fel person. Definitionen av kk är i närheten av en bekant man har sex med. Det är anonym/S, inte jag, som pekar på att man då inte är en fungerande människa.
    kk är inte i närheten av bekant som offrar sig och har sex för att lindra depression hos bekant som inte kan få någon intresserad  av ens närhet, annars hade ju personen fixat någon som ville ha sex med honom som kk
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (anonym) skrev 2018-09-03 20:43:19 följande:

kk är inte i närheten av bekant som offrar sig och har sex för att lindra depression hos bekant som inte kan få någon intresserad  av ens närhet, annars hade ju personen fixat någon som ville ha sex med honom som kk

Jag föredrar fortfarande ditt vanliga nick.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-09-03 20:45:07 följande:
    Jag föredrar fortfarande ditt vanliga nick.
    anonym är mitt vanliga nick. Ett förslag till alla dessa ensamma oskulder som ingen vill ha sex med är att de söker närhet med andra ensamma istället för att fundera ut möjlighet att bekanta av välgörenhet ska ha sex med dem. Det finns ju ingen vinst för bekant att ha sex med någon som är deprimerad för att ingen vill ha sex med dem när dessa kan ha sex med någon de attraheras av 
Svar på tråden Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?