• Anonym (Björn)

Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?

Låt oss säga att du är singel och träffar en kille, på något sätt, som saknar spänning och sex så mycket att han blivit deprimerad av avsaknad.

Alltås, ni känner varandra lite genom exempelvis gymmet eller annan aktivitet.

Snäll och ärlig kille. Fin människa. 

Skulle du då kunna tänka dig att hjälpa honom med sex en gång för att han skulle må bättre?

Vi kan kalla det sympati- eller kompissex.

• Svar på tråden Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?
  • Anonym (GL)
    Anonym (Björn) skrev 2018-09-04 20:45:04 följande:

Varför då?

Alla utom du inser det.
  • Anonym (Kräk)
    Anonym (GL) skrev 2018-09-04 20:43:39 följande:

Nu är tråden anmäld. Den hör hemma i sandlådan.

Om inte i papperskorgen.

• Anonym (Örk)

Ok, rasister, bittra gubbar och en TS som kör med sämsta pappa-humorn istället för att fatta att ingen normal tjej tycker att det är sexigt med offermentalitet. Fullt förståeligt att en del män aldrig får till det.

• Anonym (Hans Klinga)
    Lainie Kennedy skrev 2018-09-04 20:33:05 följande:

Vilket jobbigt liv du måste ha.

Nejdå, jag är välmående i ordets rätta bemärkelse.
  • Scoops

Nej det skulle jag inte.

Tror absolut inte på quick fixes. Han har nog bara snöat in på att sex skulle vara lösningen på alla problem. Typ som att köpa en ny kostym helt plötsligt skulle ge mig arbetet jag drömmer om och bota cancer.

• Anonym (anonym)
    Anonym (Björn) skrev 2018-09-04 20:42:13 följande:
    Kan han få en hjälpande hand på akuten mot akut sexbrist?
    En sjuksköterska som ställer upp och drar i den?
    Personen kan alltså inte använda sina händer då bör ju sjukvården vara den rätta platsen för honom
  • Anonym (Man47)

Känner du attraktion och att det känns okej för dig ....så varför inte?

Tycker inte att det är ett dugg fel att hjälpa en kille om du vill göra det själv.

Sen finns det ju massa frågor omkring det...

Är han oskuld ? Tänk om han blir kär i dig ...

Eller ska du göra det för att du känner empati å tycker synd om honom ...är det rätt väg att gå?

Eller ni kanske blir tokigt kära i varann ...????

Bara man pratar igenom det innan och man är överens så ser då jag inga problem med ha sex med varandra. Det är väl en överenskommelse mellan 2 vuxna människor.

Jag själv skulle nog bli glad om nån ville göra det gör mig ...om jag skulle må bättre av det. Fast man kanske tänker så när man blir lite äldre .....????

Lycka till????????

• DeathByPickles
    Anonym (Björn) skrev 2018-09-04 19:44:37 följande:
    Men kan du inte åtminstone ge honom en hjälpande hand?
    Jag kan kanske googla fram några telefonnummer till samtalskontakter eller vc om han inte förmår göra det själv?
    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Anonym (Björn)
    Scoops skrev 2018-09-04 21:16:39 följande:

Nej det skulle jag inte.

Tror absolut inte på quick fixes. Han har nog bara snöat in på att sex skulle vara lösningen på alla problem. Typ som att köpa en ny kostym helt plötsligt skulle ge mig arbetet jag drömmer om och bota cancer.

Men fitta skulle öka självkänslan. Såklart han vill debutera.
  • Scoops
    Anonym (Björn) skrev 2018-09-04 22:33:12 följande:

Men fitta skulle öka självkänslan. Såklart han vill debutera.

Fitta ökar inte självkänslan. Det måste vara bland det dummaste jag hört! Varken kukar eller fittor har sådana hitte-på egenskaper.
Svar på tråden Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?