• Anonym (Björn)

Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?

Låt oss säga att du är singel och träffar en kille, på något sätt, som saknar spänning och sex så mycket att han blivit deprimerad av avsaknad.

Alltås, ni känner varandra lite genom exempelvis gymmet eller annan aktivitet.

Snäll och ärlig kille. Fin människa. 

Skulle du då kunna tänka dig att hjälpa honom med sex en gång för att han skulle må bättre?

Vi kan kalla det sympati- eller kompissex.

• Svar på tråden Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?
  • Lainie Kennedy

Nej.

Eftersom jag inte är prostituerad har jag enbart sex som jag vill ha.

• Anonym (just så)
    Anonym (Nunna) skrev 2018-09-01 17:01:23 följande:
    Bli av med oskuld..vad händer för speciellt då ?..det är ju bara hud mot hud..inget speciellt med det..
    Du passerar ett mentalt hinder.

För många, i vårt sexindränkta samhälle, kan det var väldigt jobbigt att vara kvar på fel sida av det där hindret.
  • Anonym (Kille)
    Lainie Kennedy skrev 2018-09-02 07:38:07 följande:

Nej.

Eftersom jag inte är prostituerad har jag enbart sex som jag vill ha.

Fast tjejen vill ju ha sex, ungefär som man vill hjälpa nån att flytta som nån skrev.
  • Anonym (O)
    Anonym (Björn) skrev 2018-08-31 21:53:37 följande:

Killen är snäll. Han har dock aldrig sett en fitta.

Nej , han är inte snäll. En snäll person vill inte ha sex med någon mot deras vilja.
  • Anonym (Annat problem)
    Anonym (Björn) skrev 2018-08-31 21:34:08 följande:
    Kräk? Hur. Killen är ledsen och funderar på att ta sitt liv.
    Ta sitt liv för att man inte har haft sex på ett tag?...Då är det något
    annat som är fel.
    Hur länge har han varit utan sex?
    Jag har inte haft sex eller någon annan närhet på snart 13 år sen..är tjej...
    o har självklart saknat o längtat efter närhet men ta mitt liv för det...näää.
    Jag har varit riktigt nere, knaprat piller o gått i samtal o sex var då det sista jag tänkte på då.
    Skulle känna mig billig o äcklad av att någon skulle ge mig sympatisex.
    Skulle heller inte kunna ge någon något sådant.

• Anonym (Nunna)
    Anonym (just så) skrev 2018-09-02 09:09:45 följande:

Du passerar ett mentalt hinder.

För många, i vårt sexindränkta samhälle, kan det var väldigt jobbigt att vara kvar på fel sida av det där hindret.

Och utan ånger..?
  • Anonym (just så)
    Anonym (Nunna) skrev 2018-09-02 11:53:55 följande:
    Och utan ånger..?
    Ånger? Vad har det med saken att göra? Jag svarade på din fråga om vad som händer när man har sex med någon första gången. Du tyckte inget speciellt hände.

De flesta av oss tycker nog att första gången inte var helt lyckad men jag tror också att få av oss ångrar den där första gången.
  • Anonym (Usch nej aldrig)

Usch om han är en nära vän, skulle jag aldrig göra det, om man har en nära killkompis känns det (enligt mig) som att man ligger med sin egna bror sitt egna kött och blod, så nej för hört att många ångrat sig kring detta. Sex är inget man ska utnyttja det är något man ska VILJA göra inte något man ställer upp för om en kompis mår dåligt. Då kan du väl lika gärna bli en hora om du ska ställa upp på sex bara för att.

• Anonym (Kvinna)

Varför går han inte till en prostituerad? Alltså inte till ett desperat offer såklart, utan till den lyckliga horan. De är proffs, dömer inte, kan lära honom en del.

• Anonym (kanske)
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-09-02 15:57:30 följande:

Varför går han inte till en prostituerad? Alltså inte till ett desperat offer såklart, utan till den lyckliga horan. De är proffs, dömer inte, kan lära honom en del.

Den lyckliga horan....den myten är visst död för länge sen?
Svar på tråden Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?