DeathByPickles skrev 2018-09-01 17:49:03 följande:
Hurdå speciell? DU kanske resonerar så, men alla människor fungerar verkligen inte på samma sätt.... och bara för att den andra parten av någon anledning tycer att det vore magiskt att förlora oskulden, innebär det inte att det är en positiv upplevelse för den som (i en situation som TS beskriver) "ställer upp".
Tvärtom upplever jag att många män (japp, här tänker jag generalisera) som är fixerade vid sin egen oskuld är just det. Fixerade. Vid sin egen.
Vad den andra parten tycker och tänker om saken verkar inte vara jätteviktigt - därav allt snack om sexköp och självmord och depression och ställa upp.
Och så undrar de varför de är oskulder.
Men kroppslig fixering är inget som bara gäller män, hur många kvinnor har inte skrivit här om bröststorlek, blygdläppar, längd och allt möjligt annat.
TS har inte sagt något om att kvinnan ska göra något mot sin vilja, tanken är såvitt jag begriper att hon ska se det som spännande att inviga en oerfaren kille i sexlivet. Även om det är helt otänkbart för dig - och det respekterar jag - så finns det säkert kvinnor som kan tänka sig att göra det. Men de vågar väl inte skriva här då de genast blir nedsablade av den moraliska majoriteten.
Sen blir jag förvånad över att så många tycker att han ska köpa sex, ska vi tillåta prostitution i landet?