• Anonym (Björn)

Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?

Låt oss säga att du är singel och träffar en kille, på något sätt, som saknar spänning och sex så mycket att han blivit deprimerad av avsaknad.

Alltås, ni känner varandra lite genom exempelvis gymmet eller annan aktivitet.

Snäll och ärlig kille. Fin människa. 

Skulle du då kunna tänka dig att hjälpa honom med sex en gång för att han skulle må bättre?

Vi kan kalla det sympati- eller kompissex.

• Svar på tråden Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?
  • Anonym (Hygglo)

Nej skulle aldrig falla mig in...

Sex är ingen välgörenhet

• Anonym (Hygglo)

Sex är ingen välgörenhet

• Anonym (Hygglo)

Sex är ingen välgörenhet

• Anonym (bara)

Bara om jag var attraherad.

Men jag hade förhoppningsvis försökt hjälpa honom på annat vis!

• Anonym (sadd)

Så länge man är attraherad, ja.
    Inte bara för att "stötta" personen.

• Anonym (just så)
    Anonym (Björn) skrev 2018-09-01 00:57:53 följande:
    Vi säger såhär. Han är oskuld och förtvivlad. Han vill få det gjort, men inte med vem som helst.
    Då är han för kräsen.

Har sex blivit en sådan hang-up att han blir deprimerad av det så kan han åka till Köpenhamn och få det överstökat. Om han nu inte ens kan få hem en rugg-uggla från krogen
  • Drottningen1970

Nej. Min kropp är varken nöjesfält eller terapiverktyg.

Sex är ingen mänsklig rättighet utan nåt man förtjänar genom att vara attraktiv på olika sätt.

• Anonym (Nunna)

Ordet oskuld..ett innehållslöst ord..

• Tecum
    Anonym (Nunna) skrev 2018-09-01 16:19:35 följande:
    Ordet oskuld..ett innehållslöst ord..
    På vilket sätt? Jag upplever det som ett oerhört laddat begrepp, eller kanske tillstånd...
  • Tecum
    Meriall skrev 2018-08-31 20:57:18 följande:
    Mja njä. Det som får mig att tveka är att jag hade känt mig lite utbytbar och värdelös om han bara ville ha sex med mig för att ha sex med -någon-, inte för att det var speciellt att ha det med mig om du förstår. Vill känna mig speciell.

Men om han var deprimerad, inte haft sex på länge, var oskuld, kände sig ensam etc spelar ingen roll, det hade varit helt ok.

Men jag har kysst en kille av den orsaken och det fick mig att må dåligt efteråt och känna mig billig och utbytbar etc. Och då är det nog värre med sex...
    Men om han är oskuld och du är hans första blir du ju speciell rent automatiskt. Och om sex och att få närheten till en naken kvinna betyder så mycket för honom blir du speciell!

Är det inte tvärtom istället, om du har ett ons med den häftiga och snygga killen från krogen men han glömmer dig efter tio  minuter och börjar fundera på nästa tjej, då är du verkligen utbytbar?
    Förstår faktiskt inte hur tjejer tänker där?
Svar på tråden Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?