• Anonym (Björn)

Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?

Låt oss säga att du är singel och träffar en kille, på något sätt, som saknar spänning och sex så mycket att han blivit deprimerad av avsaknad.

Alltås, ni känner varandra lite genom exempelvis gymmet eller annan aktivitet.

Snäll och ärlig kille. Fin människa. 

Skulle du då kunna tänka dig att hjälpa honom med sex en gång för att han skulle må bättre?

Vi kan kalla det sympati- eller kompissex.

• Svar på tråden Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?
  • Woopsie

Om jag var attraherad och själv ville ha sex med honom (och var singel själv förstås) så ja. Om jag inte var attraherad av honom, nej.

• Anonym (anonym)

Vården borde ta detta problem genom att erbjuda kemisk kastration till de som är deprimerade för att ingen vill ha sex med dem samt då terapi så att de hittar andra värden i livet som är uppnåeliga. Är ju dumt att bevara sexdrift hos de som inte klarar av att stilla denna drift utan hjälpande människor

• Anonym (SD 2018)

Det skulle jag göra under förutsättning att jag var kåt på honom naturligtvis. Sex är en avslappningsmetod för att frigöra ämnen som gör kroppen gott. Mer sex åt killarna :)

• Anonym (anonym)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-09-02 16:49:46 följande:
    Det skulle jag göra under förutsättning att jag var kåt på honom naturligtvis. Sex är en avslappningsmetod för att frigöra ämnen som gör kroppen gott. Mer sex åt killarna :)
    Fast frågan är inte att hjälpa honom för att du är attraherad av honom utan frågan gäller att ha  sex med honom utan intresse för honom för att han är deprimerad 
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (anonym) skrev 2018-09-02 16:52:31 följande:

Fast frågan är inte att hjälpa honom för att du är attraherad av honom utan frågan gäller att ha  sex med honom utan intresse för honom för att han är deprimerad 

Ja och det skulle jag ja gjort så länge jag blivit monsta sexuellt upphetsad. Om det mot all förmodan inte skulle vara så för en jättekpt person som jag så nej.
  • Anonym (Nope)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-09-02 16:49:46 följande:

Har du bytt kön?

Eller är du bisexuell?
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (Nope) skrev 2018-09-02 17:38:37 följande:

Har du bytt kön?

Eller är du bisexuell?

Vadå bytt kön??
  • Anonym (anonym)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-09-02 16:55:09 följande:
    Ja och det skulle jag ja gjort så länge jag blivit monsta sexuellt upphetsad. Om det mot all förmodan inte skulle vara så för en jättekpt person som jag så nej.
    Fast parametern är att det inte är något intresse utan sexet är för att vara snäll mot den där ensamma mannen som är deprimerad för att han aldrig kommer nära sex på utan att någon har sex med honom av medlidande. Hade någon blivit intresserad skulle han ju inte behöva sex av medlidande meddmänniskor
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (anonym) skrev 2018-09-02 17:44:16 följande:

Fast parametern är att det inte är något intresse utan sexet är för att vara snäll mot den där ensamma mannen som är deprimerad för att han aldrig kommer nära sex på utan att någon har sex med honom av medlidande. Hade någon blivit intresserad skulle han ju inte behöva sex av medlidande meddmänniskor

Sexuell attraktion är mer komplicerad än så. Men utgår man från att det är en alldaglig kille utseendemässigt så varför inte? Sedan är jag ett undantag där, tror de flesta resonerar annorlunda och inte föredrar kravlöst sex för att bli kåta utan vill gärna vara det innan.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-09-02 17:46:57 följande:
    Sexuell attraktion är mer komplicerad än så. Men utgår man från att det är en alldaglig kille utseendemässigt så varför inte? Sedan är jag ett undantag där, tror de flesta resonerar annorlunda och inte föredrar kravlöst sex för att bli kåta utan vill gärna vara det innan.
    Står ju i Ts att det är fråga om att hjälpa kilen med sex man behöver liksom inte hjälpa om man är attraherad
Svar på tråden Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?