• Anonym (Björn)

Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?

Låt oss säga att du är singel och träffar en kille, på något sätt, som saknar spänning och sex så mycket att han blivit deprimerad av avsaknad.

Alltås, ni känner varandra lite genom exempelvis gymmet eller annan aktivitet.

Snäll och ärlig kille. Fin människa. 

Skulle du då kunna tänka dig att hjälpa honom med sex en gång för att han skulle må bättre?

Vi kan kalla det sympati- eller kompissex.

• Svar på tråden Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Björn) skrev 2018-09-05 21:32:09 följande:
    Varför inte vara lite barmhärtig?
    Tänk när du får se hans leende efter han kommit. En fin belöning!
    Det är ingen belöning att se någon le 
  • Anonym (Björn)
    Anonym (anonym) skrev 2018-09-05 21:50:17 följande:
    Att göra någon glad är väl det finaste man kan göra?
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (anonym) skrev 2018-09-05 21:50:17 följande:

Vad är ett leende? En fin gest som utstrålar olika saker, tacksamhet, glädje, lättnad, uppgivenhet till och med. Kan mycket väl varaen uppskattande gest mer än belönande.

#förändringpåriktigt
  • Anonym (MP4)

Intressant tråd. Ser att det finns en motsvarande där det frågas om men man kan tänka sig att hjälpa sexlös kvinna.

Kvinnor, vad tänker ni om det TS skriver?

• Anonym (MP4)
    Anonym (G) skrev 2023-12-23 17:42:11 följande:

Nej, det skulle jag inte

De flesta skulle nog inte göra det. Välgörenhetsgöka.
  • Anonym (Malin)

Möjligen, under vissa omständigheter. Om jag var singel och det var en god vän som jag kände väl och gillade.
    Men frågan är vilken nytta det skulle göra? Att få mercysex är på sätt och vis mer förnedrande än att vara utan. Att någon ställer upp bara för att vara hygglig, men utan känslor? Att ta emot välgörenhet?

Om killen var oskuld och ville bryta den barriären, det traumat, hade jag mer förståelse för det.

• Anonym (MP4)
    Anonym (Malin) skrev 2023-12-23 19:24:40 följande:

Möjligen, under vissa omständigheter. Om jag var singel och det var en god vän som jag kände väl och gillade.
    Men frågan är vilken nytta det skulle göra? Att få mercysex är på sätt och vis mer förnedrande än att vara utan. Att någon ställer upp bara för att vara hygglig, men utan känslor? Att ta emot välgörenhet?

Om killen var oskuld och ville bryta den barriären, det traumat, hade jag mer förståelse för det.

Jag tror att de flesta skulle tack ja till det. Förnedrande, nja mer känslolöst.
  • Anonym (Malin)
    Anonym (MP4) skrev 2023-12-23 21:20:34 följande:
    Jag tror att de flesta skulle tack ja till det. Förnedrande, nja mer känslolöst.
    Men att inte lyckas få till sex på vanligt sätt, med någon som vill, är ju ett misslyckande. Att be om det som välgörenhet gör väl misslyckandet större?
  • Anonym (MP4)
    Anonym (Malin) skrev 2023-12-24 12:19:18 följande:
    Men att inte lyckas få till sex på vanligt sätt, med någon som vill, är ju ett misslyckande. Att be om det som välgörenhet gör väl misslyckandet större?
    Hur menar du? Man kan inte misslyckas med att få sex med någon som vill ha sex.

Då vill ju båda.
Svar på tråden Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?