• Anonym (Björn)

Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?

Låt oss säga att du är singel och träffar en kille, på något sätt, som saknar spänning och sex så mycket att han blivit deprimerad av avsaknad.

Alltås, ni känner varandra lite genom exempelvis gymmet eller annan aktivitet.

Snäll och ärlig kille. Fin människa. 

Skulle du då kunna tänka dig att hjälpa honom med sex en gång för att han skulle må bättre?

Vi kan kalla det sympati- eller kompissex.

• Svar på tråden Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?
  • Anonym (SD 2018)
    DeathByPickles skrev 2018-09-04 22:20:28 följande:

Jag kan kanske googla fram några telefonnummer till samtalskontakter eller vc om han inte förmår göra det själv?

Det vore väl vänligt.
  • Anonym (Benny)
    Scoops skrev 2018-09-05 10:42:37 följande:
    Fitta ökar inte självkänslan. Det måste vara bland det dummaste jag hört! Varken kukar eller fittor har sådana hitte-på egenskaper.
    Joo. Finns inget som får en att må så bra i sig själv som att ha sex. Självförtrondet på topp, solen skiner även när det regnar och alla ens problem känns som små potatis i flera dagar efter sex.
  • Anonym (Björn)
    Scoops skrev 2018-09-05 10:42:37 följande:
    Fitta ökar inte självkänslan. Det måste vara bland det dummaste jag hört! Varken kukar eller fittor har sådana hitte-på egenskaper.
    Jo, men känsla av att ha sexdebuterat skulle kunna innebära en stor lättnad för honom.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Björn) skrev 2018-09-05 20:46:49 följande:
    Jo, men känsla av att ha sexdebuterat skulle kunna innebära en stor lättnad för honom.
    Då får han väl hitta någon som vill ha sex med honom eftersom det liksom krävs upphetsning hos partnern för att få en känsla av sexdebut
  • Anonym (Kräk)
    Anonym (Björn) skrev 2018-09-05 20:46:49 följande:

Det är hans problem. Han får lära sig att göra sig attraktiv eller vara utan. Enkelt!
  • Anonym (Björn)
    Anonym (Kräk) skrev 2018-09-05 21:26:58 följande:
    Det är hans problem. Han får lära sig att göra sig attraktiv eller vara utan. Enkelt!
    Varför inte vara lite barmhärtig?
    Tänk när du får se hans leende efter han kommit. En fin belöning!
  • Anonym (Kräk)
    Anonym (Björn) skrev 2018-09-05 21:32:09 följande:

För att han inte förtjänar det. För att han är en gnällspik. För att han är du.
  • Anonym (Björn)
    Anonym (Kräk) skrev 2018-09-05 21:36:07 följande:
    För att han inte förtjänar det. För att han är en gnällspik. För att han är du.
    Ja, precis. Handlar om mig.
  • Akira Öken
    Anonym (Björn) skrev 2018-09-05 21:32:09 följande:

Kan riktigt se framför mig hur du sitter och flinar bakom skärmen. "Vad gör man inte för att försöka hålla liv i en tråd".
  • Anonym (Kräk)
    Akira Öken skrev 2018-09-05 21:37:26 följande:

Kan riktigt se framför mig hur du sitter och flinar bakom skärmen. "Vad gör man inte för att försöka hålla liv i en tråd".

Jag har anmält tråden men inte fått den borttagen.

Det är uppenbart att antingen är ts killen det handlar om själv, en patetisk sådan, eller så är han ett troll.
Svar på tråden Skulle du hjälpa en deprimerad kille med sex?