BF mars 2019 - stannar på FL
Åå så kul att möta på någon som känner igen sig! Jag och min man var så chockade när nyheten kom. Som sagt, var inte alls planerad just nu. Men det var något i mitt beteende som jag kände igen. Men när det vattnades i munnen när jag stod och diskade så tänkte jag att mina aningar nog kan stämma. I en vecka innan jag testade mig så anade jag att jag var gravid. Under min förra graviditet så hade jag något med Yes diskmedel med doften av äpple. Bara nu när jag skriver det så vattnas det i munnen! Så sjukt! Detta är min picka(? heter väl så när det inte är craving men med ett måste under graviditeten). Så jag köpte ett test och pluset kom med detsamma!
Min man och jag kom överens om att abort är inget vi vill genomgå i och med vi endå ska försöka nästa år. Och nu följer vi graviditeten nästan slaviskt. Vi har berättat det för våra familjer nu, och alla är jätte glada för vår skull! Mina systrar blev alldeles till sig. Vår dotter som ska bli 3 i nästa vecka har berättat för oss förr att hon INTE vill ha lillasyster eller lillebror. Hon kan nog vara den tuffaste att övertyga! ;) Hon har alldeles för mycket uppmärksamhet av hela min familj då hon är den enda barnbarnet. (Har 3 syskon).
Vår dotter har inte hunnit bli så bortskämd då hon ju fortfarande är liten, men hon är också enda barnbarnet på min sida. Har också tre syskon :) vi har inte berättat något än då vi är lite osäkra på hur några av mina syskon kommer reagera.