BF mars 2019 - stannar på FL
Går in i vecka 25 på torsdag och har även ett möte inbokat hos bm då. Har inte träffat henne sedan vecka 10 så antar att hon ska ta SF mått, blodtryck m.m. Det som jag tänker mest på är att jag knappt har någon gravidmage! Alla säger till mig att vara glad över detta, men samtidigt vill jag inget hellre än att se och känna mig gravid. Alla ultraljud jag gjort har visat att lillfisen i magen mår hur bra som helst, så över hans mående är jag inte orolig. Är varken överviktig eller tränad, så man kan ju undra var all plats kommer ifrån.. Fler som har varit med om detta eller har det så nu?
Alla mina vänner som till och med är flera veckor bakom mig har större mage, ingen som tror när jag berättar att jag är i vecka 24. Bifogar en bild på magen.
Mina sf-mått var ganska små förra graviditeten. Har för mig att jag hade ett sf-mått på 32 cm när jag var i vecka 38. Hade visserligen en rejäl mage ändå då och ut kom en bebis på över 3 kg. Alla andra tyckte dock att jag var liten länge, men skulle nog säga att jag såg ut som du när jag i vecka 21 sist.
Du behöver i alla fall inte vara orolig. Det finns mängder med kvinnor där ute som har och har haft helt normala graviditeter trots att det knappt synts att de varit gravida. Njut över att du snart får träffa er lilla going ^^