• Sisterofthesun

Tråden för oss som väntar barn i mars 2019

Hej, jag tänkte starta en grupp för oss som har BF i Mars 2019. Gruppen stannar på familjeliv och är för oss som vill hålla det hemligt än så länge men ha någon att dela graviditeten med :)

Jag plussade för någon dag sen!

Är 27 år gammal och har en dotter på 5-månader.

Spänning, oro, glädje och alla känslor där emellan har jag just nu.

Hur mår ni?

• Svar på tråden Tråden för oss som väntar barn i mars 2019
  • Lilly2015
    Ettlitetsyskon skrev 2018-07-10 08:28:26 följande:

Välkommen alla nya, vi har startat en fb för dom med bf i mars. Om ni vill vara med kan ni kontakta mig via pm här går även bra att kontakta jappe. Skicka ett pm med namn samt hur ni ser ut på fb bilden då man måste bli vänner på en för att bli tillagd i en privat/hemlig grupp

Jag går gärna med i gruppen om några veckor :)
  • Emmissara

Välkommen alla nya, vi har startat en fb för dom med bf i mars. Om ni vill vara med kan ni kontakta mig via pm här går även bra att kontakta jappe. Skicka ett pm med namn samt hur ni ser ut på fb bilden då man måste bli vänner på en för att bli tillagd i en privat/hemlig grupp

Har skickat pm till dig.

Plussade idag med mitt andra barn, är beräknad runt den 24-26 mars enligt NC och FF.
  • Lilly2015
    Sisterofthesun skrev 2018-07-10 15:00:32 följande:

Orkar inte med illamåendet. Blir knäpp!!!

Håller med. Lider verkligen. Spydde i förmiddags och då blev det lite bättre. Får panik av tanken på att det kan vara såhär i flera månader :(
  • Systeryster33
    Lilly2015 skrev 2018-07-09 06:44:23 följande:

Och där kom illamåendet som ett brev på posten första dagen i vecka sju. Så vidrigt och förlamande. Ligger och funderar på hur jag ska överleva dagen på jobbet. Och bara att ta sig till jobbet. Fy fan :(

Åh idag kom mitt med på riktigt 6+1 och måste äta hela tiden för att inte spy! Känns skönt på så sätt att man har tydliga graviditetstecken, men sjukt jobbigt med illamåendet!

Hur mår du idag?
  • Systeryster33
    Lilly2015 skrev 2018-07-10 15:06:54 följande:

Håller med. Lider verkligen. Spydde i förmiddags och då blev det lite bättre. Får panik av tanken på att det kan vara såhär i flera månader :(

I feel you! Kommer gå över <3
  • Isabella1987

Är inte alls långt gången, men kände att något var annorlunda flera dagar innan mensen skulle komma.

Väntade otåligt på att kunna testa och efter att Google informerade om att man kan köpa early detector test så plussade jag i torsdags (vilket var 4 dagar innan beräknad mens)

Känns superläskigt men kul på samma gång.

• Sisterofthesun
    Lilly2015 skrev 2018-07-10 15:06:54 följande:

Jag mår alltid som bäst tidig morgon (konstigt nog) och sen på förmiddagen och mot eftermiddagen så är det hemskt. Har också spytt för en stund sen. Blää för detta!
  • Sanne88

Tack! Jag är gärna med. Ska försöka lista ut hur man skickar pm. Ny på FL :)
  • Lilly2015
    Systeryster33 skrev 2018-07-10 15:14:53 följande:

Åh idag kom mitt med på riktigt 6+1 och måste äta hela tiden för att inte spy! Känns skönt på så sätt att man har tydliga graviditetstecken, men sjukt jobbigt med illamåendet!

Hur mår du idag?

Det är verkligen hemskt. Efter att jag spydde idag mitt på dagen mår jag bättre. Men jag fattar ju att helvetet kommer börja om imorgon igen. Så som jag mådde igår och i förmiddags så var jag inte ens glad för graviditeten. Hade bara panik :( men jag ska klara det här! Hoppas att du mår bättre snart :)
Svar på tråden Tråden för oss som väntar barn i mars 2019