• Sisterofthesun

Tråden för oss som väntar barn i mars 2019

Hej, jag tänkte starta en grupp för oss som har BF i Mars 2019. Gruppen stannar på familjeliv och är för oss som vill hålla det hemligt än så länge men ha någon att dela graviditeten med :)

Jag plussade för någon dag sen!

Är 27 år gammal och har en dotter på 5-månader.

Spänning, oro, glädje och alla känslor där emellan har jag just nu.

Hur mår ni?

• Svar på tråden Tråden för oss som väntar barn i mars 2019
  • Jappe87
    Lillasyster82 skrev 2018-07-06 11:38:09 följande:

Hej på er och grattis till alla plus! Själv plussade jag idag, Helt overkligt men tydligen sant, var inte ens ett kanske utan ett riktigt fint tydligt test!

Ni skriver om testmani, känner igen mig men i Schweiz där jag bor så är testen helt galet dyra så nu måste jag vänta till vi reser till Sverige på semester - då ska jag nog göra ett till test. Så kanske det blir mer verkligt...

Så att ni startat en Facebook grupp, får man hänga på? Vad heter den eller är det någon som kan lägga till mig?

Just det, jag är i vecka 5 (4+2) så planerat datum är i mitten av mars.

Skicka ett mail till mig med ditt namn och hur din bild ser ut på facebook så lägger jag till dig. Den är hemlig än så länge så måste lägga till dig :)
  • Maka94

Gråter över allting just nu. Och idag har jag haft en fruktansvärd dag med en helt hyper dotter och sambon har bara varit hemma 30min på EM. Nu slocknade hon äntligen och tårarna bara sprutar. Känner mig helt förstörd.

• Sisterofthesun
    Maka94 skrev 2018-07-06 20:18:53 följande:

Gråter över allting just nu. Och idag har jag haft en fruktansvärd dag med en helt hyper dotter och sambon har bara varit hemma 30min på EM. Nu slocknade hon äntligen och tårarna bara sprutar. Känner mig helt förstörd.

Känner igen det där! Förkylning och hemskt illamående här, ont i hela kroppen och en vild liten bebis. Känner mig helt borta i huvudet :(
  • A.b

Hej,

Jag plussade i tisdags och har bf någon gång i mars. Jag har redan en dotter som föddes i mars -17 så hon kommer vara exakt 2 år när syskonet kommer. Just nu har jag nästan inga symptom alls förutom lite molvärk på kvällarna.

Jag är jättegärna med i Facebook gruppen om jag får. :)

• Lajw
    A.b skrev 2018-07-06 20:46:47 följande:

Hej,

Jag plussade i tisdags och har bf någon gång i mars. Jag har redan en dotter som föddes i mars -17 så hon kommer vara exakt 2 år när syskonet kommer. Just nu har jag nästan inga symptom alls förutom lite molvärk på kvällarna.

Har också en dotter som är född 17 och nu väntar vi tillökning i mars 19 ????
  • Riperlind89
    Jappe87 skrev 2018-07-06 14:15:10 följande:
    Skicka ett mail till mig med ditt namn och hur din bild ser ut på facebook så lägger jag till dig. Den är hemlig än så länge så måste lägga till dig :)
    Hej på er allihopa!
    Jag är överväldigad, det liksom bubblar i hela mig. Var ska jag ta vägen?
     Vi är gravida! Första barnet. Vi har försökt i 6 månader. 
    Jag är i vecka 6, (5+2), plussade för 10 dagar sedan, men hittade inte denna tråd förrän nu. 

Jag vill gärna vara med i facebookgruppen (för den är väl fortfarande hemlig?) Vilken adress är det jag ska skriva till?
  • Lillasyster82
    Jappe87 skrev 2018-07-06 14:15:10 följande:
    Har skickat ett meddelande här på Familjeliv, hoppas det går bra! 

Tack för att du fixar!
  • Anonym (Floppy)

Hej Hej, precis plussat på vårt ca 40e försök (utan överdrift). Om den lilla nu klamrar sig fast kommer hen ut i mitten av mars.

• Jappe87
    A.b skrev 2018-07-06 20:46:47 följande:

Hej,

självklart får du det, skicka ett mail till mig med ditt namn på facebook och beskriv gärna hur din bild ser ut så jag lägger till rätt person :)
Svar på tråden Tråden för oss som väntar barn i mars 2019