Inlägg från: Ettlitetsyskon |Visa alla inlägg
  • Ettlitetsyskon

Tråden för oss som väntar barn i mars 2019

Finns det en Facebook grupp för Marsbebisar 2019?

• Ettlitetsyskon

Välkommen alla nya, vi har startat en fb för dom med bf i mars. Om ni vill vara med kan ni kontakta mig via pm här går även bra att kontakta jappe. Skicka ett pm med namn samt hur ni ser ut på fb bilden då man måste bli vänner på en för att bli tillagd i en privat/hemlig grupp

• Ettlitetsyskon
    Meej skrev 2018-07-10 19:05:20 följande:

Måste man vara vänner? Jag startade ett privat/hemligt evenemang inför min systers fruhippa och behövde inte lägga till de andra för at bjuda in dem. Det hade varit lite väl avslöjade att plötsligt bli vän med alla hennes vänner..! : ) Men att bli vän med en annan avslöjar ju kanske inte lika mycket att man har hemligheter för sig.. : )

Jag tror det, går inte att söka på okända när vi söker från gruppens sida.
  • Ettlitetsyskon
    Hln skrev 2018-07-11 11:31:34 följande:

Hej!

Nu hakar jag också på här. Fyller 30 år i år, tog ut min spiral i slutet på april och plussade i början på juli. Jag har en extrem barnlängtan och detta känns helt fantastiskt. Samtidigt som jag givetvis också är livrädd att det inte ska gå vägen.

Jag vill gärna gå med i fb-gruppen. Vem skulle man kontakta för att bli medlem?

Skicka om till mig med namn samt hur du ser ut på fb bilden så lägger jag till dig.
  • Ettlitetsyskon

Ser att det har tillkommit några nya under veckan. Grattis till er. Vi har en fb för er som vill vara med där. Skicka om med namn samt hur ni ser ut på bilden så kan jag lägga till er

• Ettlitetsyskon

Ser att några eftersöker fb gruppen, skicka om till mig med namn och hur ni ser ut på fb bilden. Måste lägga till er som vän innan jag lägger till er i gruppen.

Svar på tråden Tråden för oss som väntar barn i mars 2019