BF Februari 2019
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hejhej!
Hoppar in här???? gick in i vecka 7 igår och Bf i februari. Jag fick missfall eller MA förra året på våren. Jag hade bruna flytningar från vecka 6/7 men alla symptom kvar. Men det är ju vanligt sa Barnmorskan. Så veckorna rullade på och i vecka 12 fick jag mer bruna flytningar och även klumpar sen kom mensvärken. Fick då åka in på ultraljud och då visade det sig att det var MA och det hade dött i vecka 6/7. Var såå ledsen.. nu ett år senare är jag i vecka 7 men har fått bruna flytningar igen och är jätteorolig.. vet inte vad jag ska ta mig till..
är det någon annan som haft liknande?
Grattis till alla plus!!
Halloj o grattis igen alla mammor
Är detta era första barn eller har ni fler?
Vad har ni för symtom?
Detta blir mitt fjärde barn, jag har 3 pojkar nu, så det hade såklart varit kul med en flicka
De ända symtomen jag känner är en extrem mensvärk nästan hela tiden, gör jätte ont i nedre delen av magen, o super spända bröst väääääldigt trött med annars mår jag hur bra som helst.
Vad har ni för symtom?
Detta blir mitt fjärde barn, jag har 3 pojkar nu, så det hade såklart varit kul med en flicka
De ända symtomen jag känner är en extrem mensvärk nästan hela tiden, gör jätte ont i nedre delen av magen, o super spända bröst väääääldigt trött med annars mår jag hur bra som helst.
Vad har ni för symtom?
Hej! Grattis och välkommen.
Detta är mitt första barn :)
Symptomen jag har är extrem trötthet och även molvärk nån gång om dagen i magen och ibland även ryggen. Sen har jag extremt ömma bröst.
Å nej. Kom på nu. Vi ska åka karuseller på lördag. Kan man åka det nu när man bara är i vecka 6? Eller är det ett nej oavsett hur långt man gått?