BF Februari 2019
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Har du prövat att dricka eller äta något när du vaknar?
Jag vaknar ofta med lätt illamående, men om jag får i mig något omgående så lägger det sig. Om jag inte äter eller dricker blir det värre.
Vi är alla olika när det kommer till vad vi klarar av att äta och dricka när vi är illamående. Vissa tycker om salta kex eller chips, torkad ingefära etc. För mig fungerar salta vinägerchips och apelsinjuice bäst om jag är riktigt illamående. Syran verkar få magen -- och doftsinnena, som är de som triggar det värsta -- att lugna sig.
Hoppas att du är en av dem där det hjälper att äta eller dricka något.
Hej alla!
Jag är nu i v8, senaste fyra veckorna har jag varit helt sjukt, förlamande trött! Jag sover ALL min lediga tid och när jag jobbar vill jag bara hem och sova. Har tappat i princip all aptit och mår väldigt illa till och från. Det här är verkligen allt annat än kul! Någon annan som har det likadant? Jag vet inte vad jag ska ta mig till, blir nedstämd och fullständigt galen.
Kram till alla!
Hej alla!
Jag är nu i v8, senaste fyra veckorna har jag varit helt sjukt, förlamande trött! Jag sover ALL min lediga tid och när jag jobbar vill jag bara hem och sova. Har tappat i princip all aptit och mår väldigt illa till och från. Det här är verkligen allt annat än kul! Någon annan som har det likadant? Jag vet inte vad jag ska ta mig till, blir nedstämd och fullständigt galen.
Kram till alla!
Help! Mitt enda symtom på graviditet förutom utebliven mens har varit att jag hade lite, lite ömma bröst om jag tryckt på utsidan av dem! Sen igår är det borta och jag känner ingenting what so ever! Vecka 7. Någon med mer som har lite symtom och som försvunnit? Kan ju inte låta bli att tänka att det inte kommer gå väl, särskilt inte med tidigare dåliga erfarenheter i bagaget.
Help! Mitt enda symtom på graviditet förutom utebliven mens har varit att jag hade lite, lite ömma bröst om jag tryckt på utsidan av dem! Sen igår är det borta och jag känner ingenting what so ever! Vecka 7. Någon med mer som har lite symtom och som försvunnit? Kan ju inte låta bli att tänka att det inte kommer gå väl, särskilt inte med tidigare dåliga erfarenheter i bagaget.
Ska ha mitt fjärde barn 1a februari ????????
Ny på familjeliv så det var kul att denna tråden var den första jag såg ????
Ska ha mitt fjärde barn 1a februari ????????
Ny på familjeliv så det var kul att denna tråden var den första jag såg ????
Hej! Jag har bf 26/1 men man vet aldrig - kanske vill bebisen titta ut senare!! Jag går med här i gruppen och ser vad som händer :) vi är i v 10 (9+2) idag, Woohoo