Bebisyra1 skrev 2018-07-02 20:27:00 följande:
Hejhej!
Hoppar in här???? gick in i vecka 7 igår och Bf i februari. Jag fick missfall eller MA förra året på våren. Jag hade bruna flytningar från vecka 6/7 men alla symptom kvar. Men det är ju vanligt sa Barnmorskan. Så veckorna rullade på och i vecka 12 fick jag mer bruna flytningar och även klumpar sen kom mensvärken. Fick då åka in på ultraljud och då visade det sig att det var MA och det hade dött i vecka 6/7. Var såå ledsen.. nu ett år senare är jag i vecka 7 men har fått bruna flytningar igen och är jätteorolig.. vet inte vad jag ska ta mig till..
är det någon annan som haft liknande?
Grattis till alla plus!!
Grattis till din graviditet :) beklagar ditt tidigare ma:( men har du ont nåstans eller bara bruna flytningar? Oroa dig inte o njut så länge du inte har jätteont. Om du får jobbiga smärtor så tycker jag att du ska be om att få kolla upp det genom blodprov och ultraljud omgående.
Jag hade missfall i april som gick ganska fort, började med spottings o sen kom den stora blödningen dagen efter..
nu är jag gravid igen i vecka 7 men började oxå få bruna flytningar innan helgen som blivit mer som blödning nu o är mer bruntrött + har jävliiiigt ont i ländryggen att jag knappt kan stå. Var på akuten o gjorde vul i lördags men det såg ?bra ut?, såg ut som graviditet, för tidigt o säga om missfall är på gång. Ska på vul idag o förhoppningsvis få domen.
Jag håller tummarna att de bruna flytningarna upphör o din graviditet utvecklas fint <3 ingen ska behöva gå igenom detta om o om igen, eller överhuvudtaget!