BF Februari 2019
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hahaha jag är sämst på sånt.. nu senast sprang jag ut från toan skakig o skrek ?jag tror jag är gravid, strecket kom direkt?, hann knappt få nån reaktion innan jag fortsatte ?fast nej jag kan ha fel.. man ska vänta 3 minuter, det var inte meningen att göra dig glad i onödan? hahahahha superromantiskt liksom
Är det nån som har koll på den där fb-gruppen?
Skicka PM till Crazyy för den större Facebook-gruppen :)
Nog ett nytt MF på väg, gravtest visade 2-3 veckor och borde visa +3 och idag har jag börjat ha lite blodblandade flytningar så nu är det nog bara att invänta ett nytt MF :(
Känner mig både lättad och ledsen samtidigt, denna graviditeten var ju oplanerad och väldigt dålig tajming men oxå sista chansen <3
Nog ett nytt MF på väg, gravtest visade 2-3 veckor och borde visa +3 och idag har jag börjat ha lite blodblandade flytningar så nu är det nog bara att invänta ett nytt MF :(
Känner mig både lättad och ledsen samtidigt, denna graviditeten var ju oplanerad och väldigt dålig tajming men oxå sista chansen <3
Jag har ju ett antal MF bakom mig och min ålder talar ju för ett nytt (jag blir 47 i höst)
Detta var min 12:e påbörjade graviditet och med de 4 som blivit barn <3 så har jag aldrig haft någon blödning öht
De flesta symtom jag hade har försvunnit och som sagt så visar graviditetstestet alldeles för få veckor, jag gick in i v 7 idag (6+1) och testet visade 2-3 v så känner mig ganska säker på att det är över
Plussade igår, bf 21/2. Andra barnet, bostt i Sthlm.
Skickat ett pm till Crazzy om att gå med i den hemliga fb-gruppen, såg info om den ganska tidigt i denna tråd (leta fram hennes nick ni som också vill gå med!).
Jag vill också vara med