BF Februari 2019
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hej!! Grattis alla till plussen :D
Var hos bm igår och är beräknad bf 19/2, fösta barnet.
Har inte hunnit läsa igenom alla sidor men ska göra det pronto haha :)
Hur fungerar det med fb-grupp? Är det helt osynligt för alla andra man är vän med? Kram på er :)
Hej alla! Plussade idag och bf är 24 februari. Vill någon lägga till mig i fbgruppen? Antingen har jag dianapersson@hotmail.com eller dianapersson@gmail.com som epost. Jag heter dock Nilsson i efternamn nu.
Hej!! Grattis alla till plussen :D
Var hos bm igår och är beräknad bf 19/2, fösta barnet.
Har inte hunnit läsa igenom alla sidor men ska göra det pronto haha :)
Hur fungerar det med fb-grupp? Är det helt osynligt för alla andra man är vän med? Kram på er :)
Hej alla! Plussade idag och bf är 24 februari. Vill någon lägga till mig i fbgruppen? Antingen har jag dianapersson@hotmail.com eller dianapersson@gmail.com som epost. Jag heter dock Nilsson i efternamn nu.
Kan tyvärr inte lägga till via mail, pma mig ist :)
Vill gärna vara med i gruppen jag med men väntar tills efter första besöket tror jag! Litar inte på två positiva test Känner ni mycket symptom?
Vill gärna vara med i gruppen jag med men väntar tills efter första besöket tror jag! Litar inte på två positiva test Känner ni mycket symptom?
Vill gärna vra med i gruppen jag me, försöker också pma dig men verkar inte funka :(
Känner molande hela tiden. Sen jag fick plusset igår känner jag dock illamående vid frukost och sura uppstötningar. Vet inte om detta sitter i huvet, undra om jag hade känt det utan att veta om plusset.. Och väldigt trött! Vaknar ofta och har svårt för att somna om.
Pmat dig!