BF Februari 2019
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Plussade för ett tag sen och berättade såklart för pappan, även långt innan då jag kände att det skulle bli ett plus vilket han inte verkade ta dåligt då.
Vi har vart med varandra i ett par år och redan från start sa jag tydligt att vi får skydda oss då jag aldrig någonsin vill gå igenom och göra en abort. Men han har inte brytt sig att skydda sig för fem öre.
Och nu är jag gravid & han vill inte behålla då han inte känner sig redo. Men vill jätte gärna ha barn senare i livet.
Jag tycker det är jätte jobbigt och mår konstant dåligt för att känna mig tvingad att göra något som jag sagt från start att jag inte vill gå igenom och han har sagt att han förstår det.
Har egen bostad, fast jobb & underbar familj (ingen vet något) Men vad ska man göra. Vet varken ut eller in :( (är i v.7)
Någon av er som är vegetarian och tänkt ta/tar något särskilt tillskott under graviditeten? Åt kött under min förra graviditet och känner mig vanligtvis trygg med att jag får i mig vad jag behöver ändå men blir ju extra viktigt under en graviditet. Skall rådfråga när jag ringer för inskrivning såklart men tänkte om någon hade ett bra svar :)
Du... min förra graviditet hade jag inte heller några symptom alls. Ingenting! Trodde inte jag var gravid eftersom alla andra hade tydliga symptom, men ut kom en frisk pojke,
Försök njuta av att du mår så pass bra ändå. Du väntar barn, inte missfall ?
Jag är ju orolig övet att jag inte känner något i denna graviditeten. Tog ett gravtest idag för att se om det hade ökat från 2-3 som jag fick för en vecka sedan och jag fick detta idag. Så jävla skönt! Då går det ju framåt ändå. :)
Sorry för två bilder. Var inte meningen.
Hej på er,
Jag plussade precis och är i vecka 5 (4+1) idag.
Var med om MA i julas i vecka 12 och hoppas verkligen det går i vägen denna gång. Har bokat in ett tidigt UL andra veckan i juli för att lugna mig lite.
Plussade för ett tag sen och berättade såklart för pappan, även långt innan då jag kände att det skulle bli ett plus vilket han inte verkade ta dåligt då.
Vi har vart med varandra i ett par år och redan från start sa jag tydligt att vi får skydda oss då jag aldrig någonsin vill gå igenom och göra en abort. Men han har inte brytt sig att skydda sig för fem öre.
Och nu är jag gravid & han vill inte behålla då han inte känner sig redo. Men vill jätte gärna ha barn senare i livet.
Jag tycker det är jätte jobbigt och mår konstant dåligt för att känna mig tvingad att göra något som jag sagt från start att jag inte vill gå igenom och han har sagt att han förstår det.
Har egen bostad, fast jobb & underbar familj (ingen vet något) Men vad ska man göra. Vet varken ut eller in :( (är i v.7)
Känner du att du vill ha barnet så behåll det, gör du en abort mot din vilja kommer du att ångra dig
Han har varit med och satt er i den här situationen så då får han välja, antingen er båda eller ingen av er <3
Hoppas han ändrar sig när det fått sjunka in lite
Jag är ju orolig övet att jag inte känner något i denna graviditeten. Tog ett gravtest idag för att se om det hade ökat från 2-3 som jag fick för en vecka sedan och jag fick detta idag. Så jävla skönt! Då går det ju framåt ändå. :)