BF Februari 2019
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hejsan alla och stort grattis till er!
Själv har jag äntligen plussat efter 15 månaders försök och hjälp med spolning och piller. Äntligen bf är den 8 feb och jag är gärna med i en fb grupp.
Har två barn sen innan 10 och 12 år gamla och de är jätte glada för och få ett småsyskon.
Jag mår verkligen inte bra just nu sover , kissar och äter jag. Däremellan vill jag helst ligga still för och slippa må illa. Brösten ömmar galet och har redan gått upp en storlek..
Har inskrivning den 6/7 och har funderat på de med kubbtest jag tänker nog ta de, inte för jag tror de är någon risk med de hade varit oerhört skönt och veta allt är bra!
Plussade för ett tag sen och berättade såklart för pappan, även långt innan då jag kände att det skulle bli ett plus vilket han inte verkade ta dåligt då.
Vi har vart med varandra i ett par år och redan från start sa jag tydligt att vi får skydda oss då jag aldrig någonsin vill gå igenom och göra en abort. Men han har inte brytt sig att skydda sig för fem öre.
Och nu är jag gravid & han vill inte behålla då han inte känner sig redo. Men vill jätte gärna ha barn senare i livet.
Jag tycker det är jätte jobbigt och mår konstant dåligt för att känna mig tvingad att göra något som jag sagt från start att jag inte vill gå igenom och han har sagt att han förstår det.
Har egen bostad, fast jobb & underbar familj (ingen vet något) Men vad ska man göra. Vet varken ut eller in :( (är i v.7)
Jag plussade idag. Känns helt osannolikt. Känner mig inte så gravid, har ömma bröst o har haft lite mensvärk som kommer o går o även som lite kraftigare ?knip? i livmodern. Tydligen är det en bebis där inne?!
Typ vecka 6 nu, ungefär! Olika svar beroende på vilken sida man kollar...
Vegan här :) Tar tillskottet OmniVegan och AlgOmega3 och dom var bra enligt min bm :)
Själv har jag äntligen plussat efter 15 månaders försök och hjälp med spolning och piller. Äntligen bf är den 8 feb och jag är gärna med i en fb grupp.
Har två barn sen innan 10 och 12 år gamla och de är jätte glada för och få ett småsyskon.
Jag mår verkligen inte bra just nu sover , kissar och äter jag. Däremellan vill jag helst ligga still för och slippa må illa. Brösten ömmar galet och har redan gått upp en storlek..
Har inskrivning den 6/7 och har funderat på de med kubbtest jag tänker nog ta de, inte för jag tror de är någon risk med de hade varit oerhört skönt och veta allt är bra!
Tack för svar och tips! Äter du något gravidtillskott också eller täcker dem upp det med? Är nästan mer vegan än vegetarian då jag äter vegetariskt och är allergisk mot mjölkprotein dessutom.
Åååh har i 3 dagar haft en JÄTTELJUS brun flytning! Någon annan som upplevt detta? Är väldigt orolig av mig men barnmorskan sa att de bara va och avvakta tills jag skulle göra första ul i juli, ska man gå här o undra så länge om allt är okej? Inte känt mer än att jag har halsbränna och kissar mycket men de sitter fortfarande i så håller tummarna för att detta är normalt :3 blir galen!
Är i vecka 5 nu föresten :3
Jag är fortfarande jättekluven till denna graviditeten, ena sekunden är jag tvärsäker p att jag vill ha ett barn till och superglad över chansen att få vara med om den här resan en gång till för att i nästa sekund bara känna att "nä detta orkar vi inte en gång till, syskonen är för stora, huset för litet, vi för gamla och jag hade tänkt plugga så jag måste göra abort"
Velar och vet varken ut eller in
Hej alla! Plussade idag och bf är 24 februari. Vill någon lägga till mig i fbgruppen? Antingen har jag dianapersson@hotmail.com eller dianapersson@gmail.com som epost. Jag heter dock Nilsson i efternamn nu.