• Emhy89

BF Februari 2019

Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!

Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :) 

Välkomna!{#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden BF Februari 2019
  • Milian03
    anny1 skrev 2018-06-13 22:19:03 följande:

Jag känner inget direkt heller. Är mer kissnödig bara. Idag är jag i v5 (4+6).. tror det kommer mer symptom snart för oss båda. Vilken vecka/dag är du på?

Kan ju hoppas :) fast om man får massa symtom sen så kanske man önskar att man Inte hade några igen ;) jag är i 5+6 :)
    BF 190207
  • cassandrah
    Ophira skrev 2018-06-13 18:42:25 följande:

Fanns det en fb-grupp förresten?

Ja! Ska jag bjuda in dig? Skicka pm i så fall med din mail. :)
  • 4kanske5
    Anonym (Nervös) skrev 2018-06-13 23:08:53 följande:

Hej alla, jag plussade förra torsdagen och blev jätteglad. Är dock väldigt nervös, känns som att det blir värre ju mer man läser. Min molvärk har avtagit väldigt mycket. Har humörsvängningar, lite yrsel i omgångar och ont i brösten. Inskrivning planerad 25/6. Är det lönt att göra ett Vul innan dess? ????

Före v 7 är det inte lönt att göra ett VUL för då är det ofta omöjligt att se ett hjärta och det leder bara till mer oro 
  • stjärnasomärdin

Någon av er som är vegetarian och tänkt ta/tar något särskilt tillskott under graviditeten? Åt kött under min förra graviditet och känner mig vanligtvis trygg med att jag får i mig vad jag behöver ändå men blir ju extra viktigt under en graviditet. Skall rådfråga när jag ringer för inskrivning såklart men tänkte om någon hade ett bra svar :)

• Crazzy

Bumpar igen för Facebookgruppen, skriv till mig så löser vi det

• Delfin81

Hänger gärna med i FB gruppen ???? BF 2/2

Blir 37 år i juli. Har tidigare 2 tjejer, snart 13 och 10 år gamla. ????

• Delfin81
    Delfin81 skrev 2018-06-14 09:24:22 följande:

Hänger gärna med i FB gruppen ???? BF 2/2

Blir 37 år i juli. Har tidigare 2 tjejer, snart 13 och 10 år gamla. ????

Haha - glömmer att det inte går att använda smileys :)
  • Lovisanilsson95
    Milian03 skrev 2018-06-13 13:54:33 följande:

Jag är i 5+5 och har inga symtom... :/

Du... min förra graviditet hade jag inte heller några symptom alls. Ingenting! Trodde inte jag var gravid eftersom alla andra hade tydliga symptom, men ut kom en frisk pojke,

Försök njuta av att du mår så pass bra ändå. Du väntar barn, inte missfall ?
  • Sjo90

Hej alla fina! Jag plussade i lördags på BIM -2 (lite osäker på min cykels exakthet). Var ett ganska svagt + men har så mycket symptom att jag redan knappt en vecka efter ägglossning förstod att jag var gravid. Är nu på BIM +3 och tänker trots allt ta ett test till för att verkligen säkerställa att hormonerna ökat.

Har molvärk, är illamående till och från under dagarna, har väldigt ömmande bröst, är fruktansvärt trött och extra gråtig.

Jag bör vara i vecka 5 (4+3) och om allt går vägen har jag bf den 17/2 :)

Första barnet!

• Sommarkänslor

Åååh har i 3 dagar haft en JÄTTELJUS brun flytning! Någon annan som upplevt detta? Är väldigt orolig av mig men barnmorskan sa att de bara va och avvakta tills jag skulle göra första ul i juli, ska man gå här o undra så länge om allt är okej? Inte känt mer än att jag har halsbränna och kissar mycket men de sitter fortfarande i så håller tummarna för att detta är normalt :3 blir galen!

Är i vecka 5 nu föresten :3

Svar på tråden BF Februari 2019