BF Februari 2019
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hur långt har ni kommit och vad har ni för symtom så här långt?
Jag är i v 6 (5+3)
Jag mår illa, främst pågå eftermiddagen, men tack o lov inte så jag behöver kräkas
TRÖTT
Kissnödig
Molvärk i magen
Sover oroligt
Konstant sugen på mat (och sex) ;)
Förvirrad och disträ
Fumlig
Vissa har ju mer och vissa har ju mindre, du behöver inte oroa dig.
Oroar mig gör jag.. Ingen molvärk, inga ömma bröst, ingenting... Möjligtvis känslig i humöret men inga fysiska symtom.
Fanns det en fb-grupp förresten?
Håller med ovanstående om symptom, jag plussade i söndags och gick igår in i v.7. Har inte märkt någonting innan denna vecka, har varit trött dom senaste två dagarna. har iofs haft molvärk men det brukar jag ha innan mens så det var inget konstigt. :)
Hoppar med här. Roligt att det är många som väntar på nr2 och nr3.
Är i vecka 5 tredje barnet. BF 16/2. Fick missfall i januari i år i vecka 7 så väntar med spänning på vecka 8 nu samt senare KUB och hoppas pyret vill stanna.
Jag hade i princip inga symptom alls med nr 1 och nr 2 förutom kissnödigheten och känsligt humör.
Nu är/har jag:
- känsligt humör (bättre nu än förra veckan)
- törstig
- kissnödig (bara lite mer än vanligt)
- mer och mer ömmande bröst, idag har de ömmat konstant
- trött
- totalt omotiverad att jobba, skulle helst vilja vila och sova
Ska på semester i 2v om två dagar, hoppas kunna ladda batterierna då!
Hej alla, jag plussade förra torsdagen och blev jätteglad. Är dock väldigt nervös, känns som att det blir värre ju mer man läser. Min molvärk har avtagit väldigt mycket. Har humörsvängningar, lite yrsel i omgångar och ont i brösten. Inskrivning planerad 25/6. Är det lönt att göra ett Vul innan dess? ????