• Emhy89

BF Februari 2019

Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!

Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :) 

Välkomna!{#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden BF Februari 2019
  • Corneliass
    Carro1992 skrev 2018-06-11 12:17:07 följande:
    Okej, jag äter också azathioprine och sen äter jag asacol. Jag har mått bra över 2 år nu så vi har pratat om att kanske sluta med medicinen, så vi får se hur det blir med det nu :)
    Vad skönt för dig! 
  • Norrlänska
    Milian03 skrev 2018-06-10 21:39:04 följande:

Jag blöder från såren där proven togs. Graviditeten var kvar <3 Nu har läkaren penslat med något blodstoppande.

Så skönt att höra! Har tänkt på dig hela morgonen.
    =)
  • Milian03

Tack till er som har tänkt på mig :)

Att blöda under graviditet är himla oroväckande... Är så glad att det inte hade med graviditeten att göra <3 Nu ska jag försöka njuta :)

BF 190207
  • Sofgr90

Tog ett test med veckoindikator 3/6 som visade gravid 1-2. Nytt test idag visade 3+. Så någonting på G iallafall :)

• Carro1992
    Sofgr90 skrev 2018-06-11 15:17:32 följande:

Tog ett test med veckoindikator 3/6 som visade gravid 1-2. Nytt test idag visade 3+. Så någonting på G iallafall :)

Grattis :D
  • Solstrål1
    T90 skrev 2018-06-11 07:52:14 följande:

Har också bf slutet av januari (30e), första barnet. Å Hänger här ändå :)

Va kul! Känns så spännande. Ska på tidigt ultraljud på torsdag.. och ser mycket fram emot den lilla räkan som får mig att må illa hela dagarna. ;)
  • Lewaize

Hej! Följer gärna med i en fb grupp om en sådan har skapat :) BF 26/1 men eftersom det är första barnet så räknar jag med att det kommer senare :)

Är i v.8 nu (7+1) och ska på ett VUL imån! Hoppas på att få se någonting därinne <3 vi har genomgått ivf så det är lite extra pirrigt om allt kommer gå vägen eller ej :)

påbörjad IVF april/maj 2018 med första barnet
  • Chokos

Hej!

Jag plussade svagt igår på äl+12 och lika svagt idag på äl+13 som är min bim-dag.

Hänger gärna här ett tag och hoppar in i fb-gruppen när det gått nån vecka.

Testet är så svagt så är orolig över missfall.

• Längtan19

Hej, jag hade ägglossning runt 25 maj o min senaste mens 5 maj, så ägglossningen var något sen men jag är gravid men enligt gravidappen är jag i vecka 5+3 det kan väl inte stämma?

• Corneliass
    Längtan19 skrev 2018-06-12 11:56:12 följande:

Hej, jag hade ägglossning runt 25 maj o min senaste mens 5 maj, så ägglossningen var något sen men jag är gravid men enligt gravidappen är jag i vecka 5+3 det kan väl inte stämma?

Jag hade ägglossning omkring den 26-27 och min första mensdag i min senaste mens var den 8 Maj. Och enligt min app gick jag in i vecka 6 idag. 

Varför tror du inte att det stämmer? :) Menar du att du är längre gången? Jag litar inte heller helt på min app :/ 
Svar på tråden BF Februari 2019