BF Februari 2019
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Jag blöder från såren där proven togs. Graviditeten var kvar <3 Nu har läkaren penslat med något blodstoppande.
Tack till er som har tänkt på mig :)
Att blöda under graviditet är himla oroväckande... Är så glad att det inte hade med graviditeten att göra <3 Nu ska jag försöka njuta :)
Tog ett test med veckoindikator 3/6 som visade gravid 1-2. Nytt test idag visade 3+. Så någonting på G iallafall :)
Tog ett test med veckoindikator 3/6 som visade gravid 1-2. Nytt test idag visade 3+. Så någonting på G iallafall :)
Har också bf slutet av januari (30e), första barnet. Å Hänger här ändå :)
Hej! Följer gärna med i en fb grupp om en sådan har skapat :) BF 26/1 men eftersom det är första barnet så räknar jag med att det kommer senare :)
Är i v.8 nu (7+1) och ska på ett VUL imån! Hoppas på att få se någonting därinne <3 vi har genomgått ivf så det är lite extra pirrigt om allt kommer gå vägen eller ej :)
Hej!
Jag plussade svagt igår på äl+12 och lika svagt idag på äl+13 som är min bim-dag.
Hänger gärna här ett tag och hoppar in i fb-gruppen när det gått nån vecka.
Testet är så svagt så är orolig över missfall.
Hej, jag hade ägglossning runt 25 maj o min senaste mens 5 maj, så ägglossningen var något sen men jag är gravid men enligt gravidappen är jag i vecka 5+3 det kan väl inte stämma?
Hej, jag hade ägglossning runt 25 maj o min senaste mens 5 maj, så ägglossningen var något sen men jag är gravid men enligt gravidappen är jag i vecka 5+3 det kan väl inte stämma?