Inlägg från: Hennen |Visa alla inlägg
  • Hennen

BF Februari 2019

Jag plussade idag. Känns helt osannolikt. Känner mig inte så gravid, har ömma bröst o har haft lite mensvärk som kommer o går o även som lite kraftigare ?knip? i livmodern. Tydligen är det en bebis där inne?!

Typ vecka 6 nu, ungefär! Olika svar beroende på vilken sida man kollar...

• Hennen

Vill gärna vara med i gruppen jag med men väntar tills efter första besöket tror jag! Litar inte på två positiva test Känner ni mycket symptom?

• Hennen
    Jagheteralma skrev 2018-06-16 09:13:27 följande:

Känner molande hela tiden. Sen jag fick plusset igår känner jag dock illamående vid frukost och sura uppstötningar. Vet inte om detta sitter i huvet, undra om jag hade känt det utan att veta om plusset.. Och väldigt trött! Vaknar ofta och har svårt för att somna om.

Visst är det lite svårt att veta vad som är hjärnspökeri o vad man faktiskt känner. Sitter just nu på en båt o mår apa, jag har aldrig haft ont av det tidigare!
  • Hennen
    SL185 skrev 2018-06-18 08:09:28 följande:

Hej alla :)

Plussade med testa tidigt test förra veckan i tisdags men vågade inte ropa hej direkt. Idag testade jag digitalt o där stod det ?gravid 2-3v?. Fick ett tidigt missfall i april. Så oron finns där så klart. Men är så glad, första bebisen :)

Bf 22 februari!

Hur mår ni? Va har ni för symtom?

Jag funderar också på att köpa ett digitalt bara för att verkligen få se ordet på display o inte bara streck

Jag tror det är oundvikligt att inte känna oro...klart man tänker en massa både högt o lågt.

Detta är min första graviditet så allt är ju nytt. Jag har känt av mensvärk, uppsvälld mage o ömma bröst. Annars mår jag väldigt bra!

Glad för det såklart men ibland undrar jag om det verkligen är en bebis där inne!
Svar på tråden BF Februari 2019