• Emhy89

BF Februari 2019

Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!

Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :) 

Välkomna!{#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden BF Februari 2019
  • Anamma91
    Liten 2018 skrev 2018-06-27 23:28:16 följande:

Nån mer som har uppblåst mage. Herregud känner jag ibland, jobbet å andra ska inte börja undra nu.

Samma här ! Känns som att magen putar ut jätte mycket.. vill verkligen inte att någon ska veta innan ens jag är 100% säker på att det är något Haha! Mvc besök 9 juli...längtar! Vilken vecka är du i?
  • lovenoodle
    stjärnasomärdin skrev 2018-06-28 16:57:26 följande:

Det finns ju lyckohistorier såklart men jag är övertygad om att detta inte är en av dem. Säkert en del av en försvarsmekanism...för jag vill ju ha den här bebisen så mycket! Men jag hade det också på känn! Jag kommer avvakta och låta kroppen göra sitt och sen följa upp med ett graviditetstest för att se att HCG minskar och försvinner bort. Förra gången var jag inne på gyn men ser inte att det gjorde vare sig till eller från och önskar inte medicinsk hjälp för att ?ta hand om det? utan vill överlämna det till kroppen.

så tråkigt att höra :( känner verkligen med dig <3

hoppas att du slipper ha ont och att kroppen återhämtar sig snabbt. jag börjar också misstänka missfall på g här.. de flesta av mina symtom försvann i helgen, blir tredje missfallet på rak isåfall :( livrädd!
  • Laijina
    Liten 2018 skrev 2018-06-27 23:28:16 följande:

Nån mer som har uppblåst mage. Herregud känner jag ibland, jobbet å andra ska inte börja undra nu.

Midsommarhelgen kändes det som om magen var hur stor som helst. Nu är det endast vid måltider som magen känns uppblåst
  • stjärnasomärdin
    lovenoodle skrev 2018-06-29 16:57:51 följande:

hoppas att du slipper ha ont och att kroppen återhämtar sig snabbt. jag börjar också misstänka missfall på g här.. de flesta av mina symtom försvann i helgen, blir tredje missfallet på rak isåfall :( livrädd!

Tack det hoppas jag med! Förra gången var så mycket värre än att föda barn så jag är inställd på det värsta. Hoppas att dina försvunna symtom har en annan förklaring än mina hade! Håller alla tummar och tår!
  • SL185
    lovenoodle skrev 2018-06-29 16:57:51 följande:

Fan det är samma sak här:( fick rosa flytningar idag.. o det var så mitt förra missfall började, rosa flytningar på kvällen o klarrött blod morgonen därpå. Har även ont i ryggeb nu o mår illa av all stress. Har gråtit i flera timmar nu :( varför händer det igen? Fy :(
  • Anonym (Ledsentjej)

Heeej alla

Plussade för några veckor sedan men rädd jag fått MA?

Har inga symtom alls. Och tidigare har jag fått sammandragningar efter orgasm, nu känner jag ingenting :( nån som varit med om samma?

• Mikkis90

Hejsan tjejer :) i onsdags plussade jag på bim-5 . Första plusset sen mitt missfall i februari i år. Hoppas plutten vill stanna kvar denna gång. Finns det någon hemlig facebook grupp för mammor med bf februari eller blivande mammor 2019?

• stjärnasomärdin

Jag lämnar er här nu och blickar framåt mot en förhoppningsvis snar ny graviditet då mina blödningar är ett pågående missfall. Efter två dagar med blödningar som ett trosskydd råder bot på, hittills helt utan smärta/mensvärk är tempen nere på normaltemp och graviditetstestet bara en tredjedel så starkt som det var när jag senast testade. Jag vill önska er all lycka till framåt och håller alla tummar och tår för att ni går ett annat februari 2019 tillmötes än mig! <3

• SL185
    stjärnasomärdin skrev 2018-06-30 08:03:03 följande:

Jag lämnar er här nu och blickar framåt mot en förhoppningsvis snar ny graviditet då mina blödningar är ett pågående missfall. Efter två dagar med blödningar som ett trosskydd råder bot på, hittills helt utan smärta/mensvärk är tempen nere på normaltemp och graviditetstestet bara en tredjedel så starkt som det var när jag senast testade. Jag vill önska er all lycka till framåt och håller alla tummar och tår för att ni går ett annat februari 2019 tillmötes än mig! <3

Åh va hemskt :( beklagar verkligen :( hoppas att kroppen sköter allt själv, smärtfritt o återhämtar sig fort så ni kan bli gravida snart igen. Va stark du är! Fortsätt kämpa o ge aldrig upp <3
  • Corneliass
    stjärnasomärdin skrev 2018-06-30 08:03:03 följande:

Jag beklagar <3 

Kram på dig <3 
Svar på tråden BF Februari 2019