BF Februari 2019
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Nån mer som har uppblåst mage. Herregud känner jag ibland, jobbet å andra ska inte börja undra nu.
Det finns ju lyckohistorier såklart men jag är övertygad om att detta inte är en av dem. Säkert en del av en försvarsmekanism...för jag vill ju ha den här bebisen så mycket! Men jag hade det också på känn! Jag kommer avvakta och låta kroppen göra sitt och sen följa upp med ett graviditetstest för att se att HCG minskar och försvinner bort. Förra gången var jag inne på gyn men ser inte att det gjorde vare sig till eller från och önskar inte medicinsk hjälp för att ?ta hand om det? utan vill överlämna det till kroppen.
Nån mer som har uppblåst mage. Herregud känner jag ibland, jobbet å andra ska inte börja undra nu.
så tråkigt att höra :( känner verkligen med dig <3
hoppas att du slipper ha ont och att kroppen återhämtar sig snabbt. jag börjar också misstänka missfall på g här.. de flesta av mina symtom försvann i helgen, blir tredje missfallet på rak isåfall :( livrädd!
så tråkigt att höra :( känner verkligen med dig <3
hoppas att du slipper ha ont och att kroppen återhämtar sig snabbt. jag börjar också misstänka missfall på g här.. de flesta av mina symtom försvann i helgen, blir tredje missfallet på rak isåfall :( livrädd!
Heeej alla
Plussade för några veckor sedan men rädd jag fått MA?
Har inga symtom alls. Och tidigare har jag fått sammandragningar efter orgasm, nu känner jag ingenting :( nån som varit med om samma?
Hejsan tjejer :) i onsdags plussade jag på bim-5 . Första plusset sen mitt missfall i februari i år. Hoppas plutten vill stanna kvar denna gång. Finns det någon hemlig facebook grupp för mammor med bf februari eller blivande mammor 2019?
Jag lämnar er här nu och blickar framåt mot en förhoppningsvis snar ny graviditet då mina blödningar är ett pågående missfall. Efter två dagar med blödningar som ett trosskydd råder bot på, hittills helt utan smärta/mensvärk är tempen nere på normaltemp och graviditetstestet bara en tredjedel så starkt som det var när jag senast testade. Jag vill önska er all lycka till framåt och håller alla tummar och tår för att ni går ett annat februari 2019 tillmötes än mig! <3
Jag lämnar er här nu och blickar framåt mot en förhoppningsvis snar ny graviditet då mina blödningar är ett pågående missfall. Efter två dagar med blödningar som ett trosskydd råder bot på, hittills helt utan smärta/mensvärk är tempen nere på normaltemp och graviditetstestet bara en tredjedel så starkt som det var när jag senast testade. Jag vill önska er all lycka till framåt och håller alla tummar och tår för att ni går ett annat februari 2019 tillmötes än mig! <3