BF Februari 2019
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Grattis till din graviditet :) beklagar ditt tidigare ma:( men har du ont nåstans eller bara bruna flytningar? Oroa dig inte o njut så länge du inte har jätteont. Om du får jobbiga smärtor så tycker jag att du ska be om att få kolla upp det genom blodprov och ultraljud omgående.
Jag hade missfall i april som gick ganska fort, började med spottings o sen kom den stora blödningen dagen efter..
nu är jag gravid igen i vecka 7 men började oxå få bruna flytningar innan helgen som blivit mer som blödning nu o är mer bruntrött + har jävliiiigt ont i ländryggen att jag knappt kan stå. Var på akuten o gjorde vul i lördags men det såg ?bra ut?, såg ut som graviditet, för tidigt o säga om missfall är på gång. Ska på vul idag o förhoppningsvis få domen.
Jag håller tummarna att de bruna flytningarna upphör o din graviditet utvecklas fint <3 ingen ska behöva gå igenom detta om o om igen, eller överhuvudtaget!
Det förstår jag fullständigt. Är ju själv orolig för minsta lilla, känns det som.
Men du kanske ska prata med din BM och förklara läget samt berätta om ditt MA. Du kan kanske få göra en extra ul för att kolla att allt är OK?
Å nej. Kom på nu. Vi ska åka karuseller på lördag. Kan man åka det nu när man bara är i vecka 6? Eller är det ett nej oavsett hur långt man gått?
Känns väldigt risky. Eftersom i de flesta karuseller så stöts magen hårt emot till exempel.
Hej! Tack!:) och grattis till dig också:)
Ne jag har inte ont men det hade jag ju som sagt inte heller förrän i vecka 12 när de kom mer och jag fick mensvärk igen.
Jag ska till Mvc för inskrivning nu på torsdag så tänkte att jag ska prata med min Bm då:)
Beklagar ditt missfall! Det är sjukt jobbigt.
Jag håller tummarna för dig att det ska gå vägen:)
När är det beräknat för er?:)
Åh fy fan... Jag beklagar <3
Jag var på gynakuten idag pga svåra smärtor..det fanns bara säck kvar utan foster..missfall igen sa de :( vilket helvete :( var så lycklig igår! Hur kunde det bli så igen?!
Herregud! Hur kan det bli så från den ena dagen till den andre? Kan de ha sett fel?
Beklagar :(