SL185 skrev 2018-07-03 07:28:22 följande:
Grattis till din graviditet :) beklagar ditt tidigare ma:( men har du ont nåstans eller bara bruna flytningar? Oroa dig inte o njut så länge du inte har jätteont. Om du får jobbiga smärtor så tycker jag att du ska be om att få kolla upp det genom blodprov och ultraljud omgående.
Jag hade missfall i april som gick ganska fort, började med spottings o sen kom den stora blödningen dagen efter..
nu är jag gravid igen i vecka 7 men började oxå få bruna flytningar innan helgen som blivit mer som blödning nu o är mer bruntrött + har jävliiiigt ont i ländryggen att jag knappt kan stå. Var på akuten o gjorde vul i lördags men det såg ?bra ut?, såg ut som graviditet, för tidigt o säga om missfall är på gång. Ska på vul idag o förhoppningsvis få domen.
Jag håller tummarna att de bruna flytningarna upphör o din graviditet utvecklas fint <3 ingen ska behöva gå igenom detta om o om igen, eller överhuvudtaget!
Hej! Tack!:) och grattis till dig också:)
Ne jag har inte ont men det hade jag ju som sagt inte heller förrän i vecka 12 när de kom mer och jag fick mensvärk igen.
Jag ska till Mvc för inskrivning nu på torsdag så tänkte att jag ska prata med min Bm då:)
Beklagar ditt missfall! Det är sjukt jobbigt.
Jag håller tummarna för dig att det ska gå vägen:)
När är det beräknat för er?:)