BF Februari 2019
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Halloj!
Vecka 11 (10+2) idag och har börjat känna av små sprattel vid ett par, tre tillfällen redan. Känns ju helt otroligt lyxigt! Förstår att det är tidigt och tvivlade själv först, men jag tror att jag har rätt eftersom jag känner igen känslan från mina tidigare två. Mys!
Någon annan som är beräknad sent januari/tidigt februari som känt något?
Hejsan.
Jag känner absolut ingenting. Lite mensvärk ibland och ont i ryggslutet, men annars - ingenting. Mer finnar och utesluten mens. Det sistnämnda är väl det som gör att jag faktiskt vet att jag är gravid. Vi ska på ultraljud på onsdag så förhoppningsvis får vi se ett litet hjärta picka. Samtidigt så borde jag vara glad som mår så bra, mina tidigare graviditeter har varit hemska. Men det återstår att se med denna lille knytet
Emhy89 - röd det är ju väldigt tidigt. Om det stämmer så är ju hur häftigt som helst jag har 3 sedan innan och jag har aldrig jämnt innan vecka 17 på nån av dom.
Halloj!
Vecka 11 (10+2) idag och har börjat känna av små sprattel vid ett par, tre tillfällen redan. Känns ju helt otroligt lyxigt! Förstår att det är tidigt och tvivlade själv först, men jag tror att jag har rätt eftersom jag känner igen känslan från mina tidigare två. Mys!
Någon annan som är beräknad sent januari/tidigt februari som känt något?
Så typiskt... Jag skulle inte sagt något. Nu kom illamåendet som ett slag i magen. Fy sa han vad dåligt jag mår. Tagit åksjuketabletter men det hjälper inte. Också ska jag jobba hela natten satan
Hej allihop!
Gravid vecka 7+3, och i tisdags fick vi se ett hjärta ticka :D mår precis som vanligt förutom lite tröttare ibland och kan må lite dåligt om jag är i solen för länge, men annars.. Så skönt!! Hur mår ni?
Hej hej! Nu är det dax för mig att hoppa in i tråden. Är gravid i v8(7+5) med 3e barnet. Har en dotter på 8 och en till dotter på 1 år :) så nu hoppas vi på en liten pojk, men vi skulle såklart bli glada för en tjej med. Däremot skulle inte mannen sluta tjata om ett försök till om det inte blir en pojk nu :D
Efter denna graviditet har jag gjort mitt vad de gäller att vara gravid då jag inte alls trivs med det.
Hur mår ni andra? Jag har ett envetet illamående som håller i sig heeeeela dagarna, spyr inte men mår konstant illa. Hade nästan känts bättre att spy så va de bra sen men inte då.
Hej hej! Nu är det dax för mig att hoppa in i tråden. Är gravid i v8(7+5) med 3e barnet. Har en dotter på 8 och en till dotter på 1 år :) så nu hoppas vi på en liten pojk, men vi skulle såklart bli glada för en tjej med. Däremot skulle inte mannen sluta tjata om ett försök till om det inte blir en pojk nu :D
Efter denna graviditet har jag gjort mitt vad de gäller att vara gravid då jag inte alls trivs med det.
Hur mår ni andra? Jag har ett envetet illamående som håller i sig heeeeela dagarna, spyr inte men mår konstant illa. Hade nästan känts bättre att spy så va de bra sen men inte då.
Men grattis till graviditeten! :)
Jag börjar närma mig spökveckorna nu känner jag (går in i vecka 10 imorgon), mådde nästan ständigt illa förut men nu är det endast när jag inte ätit på ett tag. Sen har jag molvärk till och från och även trötthet. Tröttheten har inte varit så brutal idag dock!
Vad skönt ändå att du inte är så trött. Jag har haft det riktigt jobbigt med tröttheten men som jag nämnde så har jag haft ganska mycket energi idag, mer än vad jag haft på säkert 3-4 veckor!