marsen skrev 2018-05-18 11:47:08 följande:
Välkommen! :) Och grattis till bebis efter kämpande!
Kan tänka mig att varje dag efter BF känns som en vecka :p Är inställd på att gå över den här gången jag också, varför skulle jag ha turen att få tre barn innan BF liksom? :D Verkligen väntans tider..
Jobbigt att gå med förvärkar så länge.. De gör riktigt ont alltså?
Tack så mycket :) Och även fast vi väntat i år och dag på att jag ska bli gravid kan jag inte sluta längta till att den här graviditeten är över haha! Så trött man blir på det i slutet. Ja det känns verkligen som det gått en vecka, minst haha.
Ibland gör dom ?bara? ont som är helt okej men oftast är dom väldigt jobbiga och gör väldigt ont. Får andas mig igenom och blir helt svettig efteråt. Blir nästan lite illamående av dom. Långa kan dom vara också, mellan 1-2 minuter. Men snart någon gång borde dom ju gå över till riktiga tänker jag :)
12345hopp skrev 2018-05-18 14:26:56 följande:
Lider med dig, gick en vecka över med första barnet och den veckan var den absolut längsta veckan genom tiderna. På BF satt man verkligen på nålar trots att chansen att föda just den dagen inte är så stor, vad sur man var när man gick och la sig den dagen haha!
Jobbigt att gå med mycket förvärkar så länge :(
Verkligen! Trodde inte jag var så fäst vid BF fören dagen var här och jag gick omkring och var nervös och pirrig då jag kände på mig att idag är dagen h*n kommer haha. Men tji fick jag. Haha ja varenda morgon man vaknar nu utan att något börjat på natten är en besvikelse ;D