Inalina skrev 2018-06-26 09:33:51 följande:
Idag känns det kämpigt... Vägen som redan känts så otroligt lång och svår med över 3 års aktiva försök där alla vännerna har hunnit få både första och andra barnet.. Vi har lite avvaktande sagt att vi inte har någon brådska och det är klart att vi vill ha barn någon dag.
Ingen har vetat om tårarna som kommit varje månad då mensen visat sig, och ingen förstår vår längtan efter ett plus som verkat vara helt omöjligt för oss att få.
Nu i fredags fick vi äntligen ett plus för första gången i vårt liv. Så glada och chockade och försiktigt förväntansfulla. Det höll bara i 2 dagar innan blödningen kom
Känner mig så rädd att det inte kommer gå hela vägen någon gång, eller att jag helt enkelt inte kommer orka gå igenom fler IVFer. Har två blastocyster i frysen men det finns ju inga garantier överhuvudtaget. Ledsen för deprimerat inlägg, tror det är först nu jag känner att jag kan sörja ordentligt. kram på er alla
Har inte läst i tråden på ett antal dagar men ser nu att du fått blödning strax efter plus. Så tråkigt :( :( men ser också att du fortfarande testar plus och ska till gyn nästa vecka. Vissa får ju som mensliknande blödning då mensen egentligen skulle ha kommit fastän de är gravida... hoppas försiktigt för din skull att det kanske ändå finns något där inne, kram!!
Själv är jag nu i v. 7+5 och fick för fyra dagar sedan se hjärtslag på vul. Var nästan inställd på innan att där inte skulle finnas något. Men direkt när läkaren påbörjade ultraljudet såg vi det lilla embryot och det pickande hjärtat.. helt otroligt, trodde knappt mina ögon.