• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej!

Ny månad, nya tag. Nu kör jag det första riktiga försöket. Inga ägglossningstester eller temptagning, bara mys och kravlöst sex, förslagsvis på rätt dagar Spännande!

Beräknad ägglossning: 2/5

BIM: 17/5

Välkomna!

• Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
  • Crazzy
    Ereya skrev 2018-05-11 19:49:05 följande:

En hel kavalkad av januari/februaribebisar hoppas vi att det blir, varsin liten till oss alla <3 Jag ska kolla listan sen när jag sätter mig vid datorn, annars är det bara kopiera hela listan och göra ett nytt inlägg med ditt namn och dina datum där i!

Är det första barnet för er?

Åh, som den lilla fjant jag är blir jag nästan lite gråtig!

Tack så mycket

Nej det blir andra, vi har en liten grabb som fyller 1 år imorgon! Det här är första försöket till ett syskon, första blev till så enkelt så självklart hoppas jag på första försöket men jag känner att det är lite naivt att TRO att det ska gå =).
    Ereya skrev 2018-05-11 19:56:18 följande:

Fuck no. Jag är på dag 22 i cykeln, ÄL +9/10. Mensen beräknas komma om sex eller sju dagar. Idag har jag varit supergrinig och nu känner jag mig som en blöt trasa, skitledsen verkligen över ingenting. En speciell scen i Luficer fick mig att gråta så hjärtat höll på att brista. Jag är alltid arg före mens, sen ledsen, sen sugen på choklad och så kommer mensen. Kommer chokladsuget imorgon vet jag att mensen också gör det och då kommer jag gå i bitar på riktigt. Jag vill SÅ GÄRNA ha barn, det river och sliter i hela kroppen av längtan. Och det är jag ensam om av oss två (velig sambo som inte "vågar" sätta sig i båten med hela verkstaden och allt vad det innebär)... Han är mästare på att dra ut på saker... Säger "nån dag", men den där nån dag kommer aldrig Vilket gör det hela så jävla mycket jobbigare.

Men kan det inte vara likadant inför en graviditet då? Försök att inte ta ut något i förskott <3

Det är för att så många killar inte verkar förstå att det verkligen känns i hela jävla kroppen när man är redo, kroppen SKRIKER ju verkligen efter barn!

Många säger att man aldrig är riktigt redo för barn, så när du blir gravid kommer det säkert vara läskigt för er men han kommer bli så glad och exalterad när det väl är smält!
  • Missdecibel86

Jag har längtat i fem år, inte tjatat, men nuvsa mannen att händer det så är det meningen och skippade kondomen.

Han är verkligen den finaste jag vet, men hade han inte velat så hade jag accepterat såklart, vi har ju två underbaringar. Nu är vi 31 och 34 så vi ger det en chans. :)

• Outofservice
    Ereya skrev 2018-05-11 19:56:18 följande:

Fuck no. Jag är på dag 22 i cykeln, ÄL +9/10. Mensen beräknas komma om sex eller sju dagar. Idag har jag varit supergrinig och nu känner jag mig som en blöt trasa, skitledsen verkligen över ingenting. En speciell scen i Luficer fick mig att gråta så hjärtat höll på att brista. Jag är alltid arg före mens, sen ledsen, sen sugen på choklad och så kommer mensen. Kommer chokladsuget imorgon vet jag att mensen också gör det och då kommer jag gå i bitar på riktigt. Jag vill SÅ GÄRNA ha barn, det river och sliter i hela kroppen av längtan. Och det är jag ensam om av oss två (velig sambo som inte "vågar" sätta sig i båten med hela verkstaden och allt vad det innebär)... Han är mästare på att dra ut på saker... Säger "nån dag", men den där nån dag kommer aldrig Vilket gör det hela så jävla mycket jobbigare.

Känner igen känslan allt för väl. Har dock en sambo som är med på tåget helt och hållet. Men inte så att han förstår min maniska längtan och min panik över att jag blir 32 i år och inte har några barn än.

Jag gjorde dessutom en abort för 5 år sedan för att jag blev ofrivilligt gravid med en kille jag dejtat några veckor och han sa alla dom rätta sakerna för att jag till slut gjorde abort. Det var rätt val, jag ville inte ha barn med honom. Men vetskapen om det och tankarna på att jag kanske försatte min chans till barn då, att jag kanske inte blir gravid igen äter upp mig.. vissa dagar gör det mig fullständigt knäpp. Speciellt nu när jag är 5 dagar från BIM och inget talar för att jag är gravid förutom tempdipp och att tempen stiger. Men det gör den ju varje månad innan mens.
  • Ereya

Men åh vad ni alla är så fina <3

Tack för att ni svarade på mitt raljerande. Vi pratade om alltsammans precis och nu känns det lite bättre. Vi somnar som älskande och bästa kompisar på samma gång, tätt intill varandra. Men nästa månad tänker jag hålla igen bena tills jag har ägglossning och då först får han komma till skott hahahaha! För maximal chans! Haha!

• Linneisen

Bim idag och jag tog ett till test. Starkt plus! <3 la in bild på svaga streck här i veckan.
  • Syskonlängtan91

Stort grattis! Längtar tills jag själv får se det där plusset:)

Vad segt dagarna går nu helt plötsligt när man försöker få en bebis. Dagarna från ÄL till BIM är ju som en evighet, haha! Hur går det för alla som har BIM de kommande dagarna? För visst var det ngra i gruppen?

• Missdecibel86
    Linneisen skrev 2018-05-12 06:56:16 följande:

Bim idag och jag tog ett till test. Starkt plus! <3 la in bild på svaga streck här i veckan.

Jättegrattis!!!
  • Zandylina

Grattis å lycka till!!
  • Ereya

Åååh grattis, igen !!!
  • Anonym (Längtan92)
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-12 07:43:43 följande:

Stort grattis! Längtar tills jag själv får se det där plusset:)

Vad segt dagarna går nu helt plötsligt när man försöker få en bebis. Dagarna från ÄL till BIM är ju som en evighet, haha! Hur går det för alla som har BIM de kommande dagarna? För visst var det ngra i gruppen?

Tycker det är en evighet mellan äl och bim! Jag har bim på torsdag och funderar hur många dagar till jag orkar vänta innan jag ska testa. När har du bim? Och hur går det för dig?
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?