• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej!

Ny månad, nya tag. Nu kör jag det första riktiga försöket. Inga ägglossningstester eller temptagning, bara mys och kravlöst sex, förslagsvis på rätt dagar Spännande!

Beräknad ägglossning: 2/5

BIM: 17/5

Välkomna!

• Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
  • Linneisen
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-12 07:43:43 följande:

Stort grattis! Längtar tills jag själv får se det där plusset:)

Vad segt dagarna går nu helt plötsligt när man försöker få en bebis. Dagarna från ÄL till BIM är ju som en evighet, haha! Hur går det för alla som har BIM de kommande dagarna? För visst var det ngra i gruppen?

Missdecibel86 skrev 2018-05-12 08:10:44 följande:

Jättegrattis!!!

Zandylina skrev 2018-05-12 08:23:00 följande:

Grattis å lycka till!!

Ereya skrev 2018-05-12 08:47:13 följande:

Åååh grattis, igen !!!

Tack så mycket!! <3
  • mamman1990
    Linneisen skrev 2018-05-12 06:56:16 följande:

Bim idag och jag tog ett till test. Starkt plus! <3 la in bild på svaga streck här i veckan.

Grattis, det är en så härlig känsla:D
  • Zandylina

Själv sitter jag med lätt molvärk å ömma bröst men fick kraftig tempdipp i morse efter tempen legat hög å ska ha BIM imorgon eller måndag å tog vanligt test idag som vart negativt så sket sig nog denna gången med. Får väl se om mens dyker upp. Suck

Jaja blir ev paus i försökandet nu över sommaren iallafall ej planerat vi kör på när känner fört utan test å sånt händer det så händer det.

• Missdecibel86

Bim-10 idag suck...

Gjort en del trädgårsgårsarbete, tror ni det är någon fara? Har lätt molvärk fortf och haft sedan äl...

• Syskonlängtan91
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-12 09:14:27 följande:

Tycker det är en evighet mellan äl och bim! Jag har bim på torsdag och funderar hur många dagar till jag orkar vänta innan jag ska testa. När har du bim? Och hur går det för dig?

Spännande! Känner du ngt speciellt i kroppen? Jag har bim 24/5 så det är ju verkligen en evighet kvar.. Hade ju nyss ÄL, haha.
  • Nicci91
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-11 07:04:54 följande:

Skönt att höra att nc satte ut äl nu :) då är det ?bara? den eviga väntan till bim kvar nu.

Nej inget barn sedan tidigare, så allt känns jätte nytt och överanalyserar allt. Min temp är också fortsatt över coverline men ligger väldigt lågt den här månaden. Har du barn sedan tidigare?

Jaha det är exakt samma för mig! Är över coverline men är lägre än vanligt! Nej inga barn men har längtat så länge jag kan minnas men detta blir första försöket:)) Gäller bara att få dagarna att gå snabbt fram till bim nu!
  • Ereya
    Missdecibel86 skrev 2018-05-12 12:10:12 följande:

Bim-10 idag suck...

Gjort en del trädgårsgårsarbete, tror ni det är någon fara? Har lätt molvärk fortf och haft sedan äl...

Nej nej, inte alls någon fara. Mvh trädgårdsmuppen ;)
  • Missdecibel86
    Ereya skrev 2018-05-12 15:35:26 följande:

Nej nej, inte alls någon fara. Mvh trädgårdsmuppen ;)

Vilken tur haha köpte nyss hus :P

Värken har dock lagt sig lite nu...
  • Anonym (Längtan92)
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-12 13:55:06 följande:

Spännande! Känner du ngt speciellt i kroppen? Jag har bim 24/5 så det är ju verkligen en evighet kvar.. Hade ju nyss ÄL, haha.

Har haft ömma bröst sedan äl, men haft det en månad innan också utan att det blev något. Så vet inte om det säger så mycket. Åhh förstår att det känns som en evighet kvar nu då. Man får försöka sysselsätta sig under tiden fastän det är svårt.
  • Anonym (Längtan92)
    Nicci91 skrev 2018-05-12 15:02:08 följande:

Jaha det är exakt samma för mig! Är över coverline men är lägre än vanligt! Nej inga barn men har längtat så länge jag kan minnas men detta blir första försöket:)) Gäller bara att få dagarna att gå snabbt fram till bim nu!

Intressant att våra liknar. Är nyfiken på vad den låga temperaturen kan bero på. Åh jag har också längtat sjukt länge, är på tredje försöker nu. Verkligen, tror inte jag kmr kunna hålla mig många dagar innan test nu.
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?