• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej!

Ny månad, nya tag. Nu kör jag det första riktiga försöket. Inga ägglossningstester eller temptagning, bara mys och kravlöst sex, förslagsvis på rätt dagar Spännande!

Beräknad ägglossning: 2/5

BIM: 17/5

Välkomna!

• Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
  • Ereya
    Missdecibel86 skrev 2018-05-11 12:24:38 följande:

Ja med dottern fick jag plus redan då :) rätt starkt också. Har köpt sånna testa tidigt i 10-pack o va tvungen att prova idag, även ol jag vet att det var omöjligt på -11 haha!!

Men åh, du gör att jag vill testa idag på ÄL +10 haha :( Jag ska hålla ut till söndag!
  • Missdecibel86
    Ereya skrev 2018-05-11 12:36:11 följande:

Men åh, du gör att jag vill testa idag på ÄL +10 haha :( Jag ska hålla ut till söndag!

Vänta, det borde jag gjort haha :) borde jag gjort, jag är så nyfiken egentligen.
  • Ereya
    Missdecibel86 skrev 2018-05-11 12:49:14 följande:

Vänta, det borde jag gjort haha :) borde jag gjort, jag är så nyfiken egentligen.

Men jag med, haha. Så impulsiv och nyfiken just vd gäller det här, försöker verkligen träna bort det.
  • Missdecibel86
    Ereya skrev 2018-05-11 15:19:31 följande:

Men jag med, haha. Så impulsiv och nyfiken just vd gäller det här, försöker verkligen träna bort det.

Jag misslyckas totalt haha tom beställt sånna här testa tidigt-kasetter som är på ingång. Måste lära mig vänta :)
  • Ereya
    Missdecibel86 skrev 2018-05-11 16:33:14 följande:

Jag misslyckas totalt haha tom beställt sånna här testa tidigt-kasetter som är på ingång. Måste lära mig vänta :)

Nu är ett utmärkt tillfälle att vänta ;) När var det du har BIM nu igen? Jag ska vänta till söndag. Och det med basta. Är så jävla grinig idag. PMS. Det känns som att jag kommer få vänta bra mycket längre på att min sambo verkligen ska släppa på kontrollen och våga säga "nu kör vi". Och jag har inte bra mycket längre tid på mig, jo det har jag väl, men jag vill gärna börja... Nu.
  • Ereya
    Missdecibel86 skrev 2018-05-11 10:20:04 följande:

11 dagar kvar till BIM, känns som en plåga... De andra två plussade jag med på BIM-3 och BIM-6 så jag hoppas kunna testa lite tidigare och håller tummarna för ett plus!

Grattis till er som plussat!!! :)

Åh nu såg jag din BIM, never mind!
  • Crazzy

Hej alla!

Rätt så säker på att jag hade ägglossning igår - enligt stickorna, plus att jag är rätt säker på att jag kände det igår :D. BIM borde således vara runt 24e, tiden kommer typ stå still nu haha.

Kan någon lägga in mig i listan? Sitter på telefon så tycker det är lite svårt så <3

Hur mår alla? Hoppas vi får många plus här snart!!

• Ereya
    Crazzy skrev 2018-05-11 19:30:19 följande:

Hej alla!

Rätt så säker på att jag hade ägglossning igår - enligt stickorna, plus att jag är rätt säker på att jag kände det igår :D. BIM borde således vara runt 24e, tiden kommer typ stå still nu haha.

Kan någon lägga in mig i listan? Sitter på telefon så tycker det är lite svårt så <3

Hur mår alla? Hoppas vi får många plus här snart!!

En hel kavalkad av januari/februaribebisar hoppas vi att det blir, varsin liten till oss alla <3 Jag ska kolla listan sen när jag sätter mig vid datorn, annars är det bara kopiera hela listan och göra ett nytt inlägg med ditt namn och dina datum där i!

Är det första barnet för er?
  • Ereya

Fuck no. Jag är på dag 22 i cykeln, ÄL +9/10. Mensen beräknas komma om sex eller sju dagar. Idag har jag varit supergrinig och nu känner jag mig som en blöt trasa, skitledsen verkligen över ingenting. En speciell scen i Luficer fick mig att gråta så hjärtat höll på att brista. Jag är alltid arg före mens, sen ledsen, sen sugen på choklad och så kommer mensen. Kommer chokladsuget imorgon vet jag att mensen också gör det och då kommer jag gå i bitar på riktigt. Jag vill SÅ GÄRNA ha barn, det river och sliter i hela kroppen av längtan. Och det är jag ensam om av oss två (velig sambo som inte "vågar" sätta sig i båten med hela verkstaden och allt vad det innebär)... Han är mästare på att dra ut på saker... Säger "nån dag", men den där nån dag kommer aldrig Vilket gör det hela så jävla mycket jobbigare.

• Anonym (amanda88)
    Ereya skrev 2018-05-10 21:44:02 följande:
    Ja ä å nårrlänning så I hear you haha!
    Missdecibel86 skrev 2018-05-10 21:21:51 följande:

Att vänta på att få testa är jobbigare än jobbigast. Har fortfarande molvärk i magen, inte gett sig på fyra dagar. Kan dock inte minnas det var så med de andra två.

Man vill väl för mycket :)

HjärtaHjärtaHjärta Om jag känner mig själv så kommer jag att besvara varenda fråga med inandnings-ja'et.  Eller vafan kallar man det? Huvvaligen
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?