• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej!

Ny månad, nya tag. Nu kör jag det första riktiga försöket. Inga ägglossningstester eller temptagning, bara mys och kravlöst sex, förslagsvis på rätt dagar Spännande!

Beräknad ägglossning: 2/5

BIM: 17/5

Välkomna!

• Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
  • Anonym (Planerar fyran)
    mamman1990 skrev 2018-05-13 07:55:12 följande:

Och så bild...

Absolut! GRATTIS!!
    Zandylina skrev 2018-05-13 09:25:27 följande:

Jahopp som misstänkte idag kom syndafloden som ett brev på posten å tempen låg den dippa igår så vart beredd i allafall får se om blir bytt försök eller om man pausar lite i det. Suck

Grattis till alla dom plussat å lycka till ni som väntar!

Vad tråkigt :( Lycka till nästa gång!!

Testade imorse med en testa tidigt stav men tror verkligen det var för tidigt... Räknade från ÄL flytningar (fredag-söndag ca) men själva ÄL var nog mer i måndags tisdags. Eller så är jag inte gravid. Denna väntan!!
  • Anonym (amanda88)
    Anonym (Planerar fyran) skrev 2018-05-12 23:34:52 följande:
    Wow testa! På mitt står det att man kan testa så tidigt som 7 dagar efter befrukting. ÄL ca 4/5 så imorgon bitti borde det funka! OM jag vågar ;) Har en känsla i kroppen som jag inte kan beskriva. Men det är någonting som är annorlunda.
    Jag mindes fel. Trodde jag hade ett Clearblue-test hemma men det var ett från Apoteket. Läste instruktionerna och det är från dagen efter BIM. Men jag chansade och testa ändå. Supernegativt. Tungan ute Får ta mig en tripp till apoteket och köpa från Clearblue istället. 
  • Ereya
    Anonym (Planerar fyran) skrev 2018-05-13 10:37:10 följande:

Testade imorse med en testa tidigt stav men tror verkligen det var för tidigt... Räknade från ÄL flytningar (fredag-söndag ca) men själva ÄL var nog mer i måndags tisdags. Eller så är jag inte gravid. Denna väntan!!

Jag skulle vänta minst tills ÄL +14. Alltså typ på bim, så vet man att det kommer visa mer rätt och rättvist än om du testar för tidigt. Låt kroppen sköta det i sin takt <3 är du gravid så är du.
  • Ereya

Men gud så kul allihop, uppdatera listan för glatta livet :D Och ni som fått mens, usch vad trist. Luta er tillbaka och ta det lugnt ett par dagar, snart kan ni och vi hoppas igen <3

• Linneisen
    mamman1990 skrev 2018-05-13 13:44:33 följande:

Fattar inte varför bilderna inte kommer med...

Så roligt!
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?