• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej!

Ny månad, nya tag. Nu kör jag det första riktiga försöket. Inga ägglossningstester eller temptagning, bara mys och kravlöst sex, förslagsvis på rätt dagar Spännande!

Beräknad ägglossning: 2/5

BIM: 17/5

Välkomna!

• Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
  • Missdecibel86
    Ereya skrev 2018-05-14 18:09:10 följande:

Eftersom att du letar symptom så blir det en stress i sig. Försök slappna av och andas djupt. Är du gravid så är du, det kommer du att veta i sinom tid oavsett hur mycket du känner efter eller inte. Försök att inte lägga så mycket vikt vid det, låt kroppen sköta det så kan du göra något annat under tiden!

Det är så sant, är just nu hemma hela dagarna o ensam när barnen är i skolan så man hinner fundera en massa.
  • Missdecibel86
    Ereya skrev 2018-05-14 18:09:10 följande:

Eftersom att du letar symptom så blir det en stress i sig. Försök slappna av och andas djupt. Är du gravid så är du, det kommer du att veta i sinom tid oavsett hur mycket du känner efter eller inte. Försök att inte lägga så mycket vikt vid det, låt kroppen sköta det så kan du göra något annat under tiden!

Det är så sant, är just nu hemma hela dagarna o ensam när barnen är i skolan så man hinner fundera en massa.
  • Anonym (amanda88)

Imorgon har jag BIM och test är köpta! Känns nervöst, kul och läskigt på samma gång. 

• emeliera

BLI igår ingen mens syns till... ska ta ett nytt test i slutet på veckan tänkte jag :) jätte Grattis till er som han pussat:D

• Ereya
    Missdecibel86 skrev 2018-05-14 20:22:40 följande:

Det förstår jag! Hoppas du kan sysselsätta dig med någonting så tankarna skingras lite i alla fall. :)
    Anonym (amanda88) skrev 2018-05-14 20:27:20 följande:

Imorgon har jag BIM och test är köpta! Känns nervöst, kul och läskigt på samma gång. 

Woho! Jag håller timmarna! BIM 17/5 här.
    emeliera skrev 2018-05-14 22:32:35 följande:

BLI igår ingen mens syns till... ska ta ett nytt test i slutet på veckan tänkte jag :) jätte Grattis till er som han pussat:D

Jag håller tummarna att mensen håller sig borta <3
  • Ereya

Bim-2 idag,

Äl+14,

dag 26.

Igår fick jag mensvärk/ish men ingen mens trots att det känns som att den ska komma när som helst. Mensvärken fortsätter nu på morgonen men inget annat "tecken" på att den är på ingång, brukar alltid bli helt torrt down there dagen innan men nope. Temperaturen är samma som igår och i förrgår. Dessa dagar gillar jag inte, inte minst för det faktum att man vill ha på sig shorts och inte vill riskera att Lucifer tittar ut utan att man märker det hahahaha!

• emeliera
    Ereya skrev 2018-05-15 07:58:56 följande:

Bim-2 idag,

Äl+14,

dag 26.

Igår fick jag mensvärk/ish men ingen mens trots att det känns som att den ska komma när som helst. Mensvärken fortsätter nu på morgonen men inget annat "tecken" på att den är på ingång, brukar alltid bli helt torrt down there dagen innan men nope. Temperaturen är samma som igår och i förrgår. Dessa dagar gillar jag inte, inte minst för det faktum att man vill ha på sig shorts och inte vill riskera att Lucifer tittar ut utan att man märker det hahahaha!

Håller tummarna för dig me <3
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-15 07:58:56 följande:

Bim-2 idag,

Äl+14,

dag 26.

Tänker på dig och fortsätter hålla tummarna :) positivt att tempen är densamme!
  • Jahajaa
    Greta88 skrev 2018-05-15 08:36:19 följande:

BIM -3 eller BIM -4, jag tror jag är gravid

Åhh Grattis! Ja det ser ju onekligen ut så! :) jag tog ett test igår, men det var sopblankt, så nu tänker jag vänta några dagar till :) Enligt NC är jag på ÄL + 8 idag, men jag är hyfsat säker på att jag är på ÄL + 10 :) är det ett testa tidigt, eller ett vanligt test du hade?
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?