• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej!

Ny månad, nya tag. Nu kör jag det första riktiga försöket. Inga ägglossningstester eller temptagning, bara mys och kravlöst sex, förslagsvis på rätt dagar Spännande!

Beräknad ägglossning: 2/5

BIM: 17/5

Välkomna!

• Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
  • Ronjaelley
    Crazzy skrev 2018-05-15 21:13:10 följande:

Åhå! Vi finns i Södertälje, det lär du kanske veta om, lite beroende på vart i Södermanland ni är!Samma här, ÄL runt 9-10! Ska bli spännande och se när vi kan testa!

Ja okej! Har du känt av något än? Alltså jag är så svullen, brukar få svullen tjejmage efter äl men detta är ju betydligt värre än de brukar.. känns som att hela överkroppen är flera storlekar större :(
  • Crazzy
    Ronjaelley skrev 2018-05-15 21:21:31 följande:

Ja okej! Har du känt av något än? Alltså jag är så svullen, brukar få svullen tjejmage efter äl men detta är ju betydligt värre än de brukar.. känns som att hela överkroppen är flera storlekar större :(

Nej jag kände mig svullen i morse, men jag har helt ärligt svårt att avgöra om det är graviditetsrelaterat eller bara en slump :-|.

Kan det vara mediciner som gör det, eller tror du att det kan vara något riktigt?
  • Syskonlängtan91
    Crazzy skrev 2018-05-15 21:13:10 följande:

Åhå! Vi finns i Södertälje, det lär du kanske veta om, lite beroende på vart i Södermanland ni är!Samma här, ÄL runt 9-10! Ska bli spännande och se när vi kan testa!

Det vet jag absolut vårt det är, arbetar i Södertälje ???? ja, blir väldigt kul att följas åt!
  • Ereya
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-15 20:50:35 följande:

haha, ja men de små liven är ju underbara!! :) Då håller jag mina tummar hårt, chansen finns absolut!! När tänker du att du testar igen? 

Kommer säkert vara så töntig så jag testar imorgon, ser inte fram emot att bli besviken men nån måste ju bli det också ;) Haha! Nä men som sagt chansen finns ju!!! Jag låter er veta så fort jag vet! Hoppas på tur för er också!
  • Missdecibel86

Så kul för er som plussat ich håller tummarna för er som väntar!

Jag har BIM-6 i morgon, samma dag som jag plussade med dottern. Nu vågar jag knappt testa haha, haft molvärk i mage och ländrygg hela kvällen. Sen vad det betyder vet jag inte, sekret är där inte mkt och det där är är segt.

Låt tiden gå undan! :)

• Ereya
    Missdecibel86 skrev 2018-05-15 22:47:10 följande:

Jag har BIM-6 i morgon, samma dag som jag plussade med dottern. Nu vågar jag knappt testa haha, haft molvärk i mage och ländrygg hela kvällen. Sen vad det betyder vet jag inte, sekret är där inte mkt och det där är är segt.

Jag tror det är väldigt få som plussar så tidigt, kanske var en lucky shot med dottern <3 Ju längre du väntar ju bättre och säkrare blir testet. Försök hålla ut åtminstone ett par dagar till, men jag vet att det är supersvårt :)
  • Missdecibel86
    Ereya skrev 2018-05-16 06:57:56 följande:

Jag tror det är väldigt få som plussar så tidigt, kanske var en lucky shot med dottern <3 Ju längre du väntar ju bättre och säkrare blir testet. Försök hålla ut åtminstone ett par dagar till, men jag vet att det är supersvårt :)

Ja det är supersvårt :)

Vaknade med sån sjuk molvärk i magen igen och nu nästan borta, kroppen är inte snäll haha
  • Crazzy
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-15 21:30:58 följande:

Det vet jag absolut vårt det är, arbetar i Södertälje ???? ja, blir väldigt kul att följas åt!

Haha det här är inte ett försök att outa dig för hela internet, så du behöver varken bekräfta eller dementera, men 100:- på att du jobbar på Astra eller Scania då :'D
    Missdecibel86 skrev 2018-05-15 22:47:10 följande:

Åh man ÄR ju för jäkla otålig Ge det någon dag extra och prova sen! <3
  • Missdecibel86
    Crazzy skrev 2018-05-16 07:57:34 följande:

Haha det här är inte ett försök att outa dig för hela internet, så du behöver varken bekräfta eller dementera, men 100:- på att du jobbar på Astra eller Scania då :'DÅh man ÄR ju för jäkla otålig Ge det någon dag extra och prova sen! <3

Otålig som man är så testade jag i morse på BIM-6 när jag plussade med dottern, negativt. Ångrar sig direkt när man doppat stickan haha
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?