• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej!

Ny månad, nya tag. Nu kör jag det första riktiga försöket. Inga ägglossningstester eller temptagning, bara mys och kravlöst sex, förslagsvis på rätt dagar Spännande!

Beräknad ägglossning: 2/5

BIM: 17/5

Välkomna!

• Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
  • Linneisen
    Greta88 skrev 2018-05-15 08:36:19 följande:

BIM -3 eller BIM -4, jag tror jag är gravid

Grattis!! <3
  • Ereya
    Greta88 skrev 2018-05-15 08:36:19 följande:

BIM -3 eller BIM -4, jag tror jag är gravid

Helt klart, åååh! Grattis!!
  • Ereya
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-15 08:44:12 följande:

Tänker på dig och fortsätter hålla tummarna :) positivt att tempen är densamme!

Det var visst äl +13 idag, så inte konstigt att det blev minus för tre dagar sen. Alldeles för tidigt för att veta, men vi får se. Känns helt som vanligt allting. Tack, hoppas det ger resultat <3
  • Ereya
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-15 08:44:12 följande:

Tänker på dig och fortsätter hålla tummarna :) positivt att tempen är densamme!

Det var visst äl +13 idag, så inte konstigt att det blev minus för tre dagar sen. Alldeles för tidigt för att veta, men vi får se. Känns helt som vanligt allting. Tack, hoppas det ger resultat <3
  • Greta88
    Jahajaa skrev 2018-05-15 09:21:19 följande:

Åhh Grattis! Ja det ser ju onekligen ut så! :) jag tog ett test igår, men det var sopblankt, så nu tänker jag vänta några dagar till :) Enligt NC är jag på ÄL + 8 idag, men jag är hyfsat säker på att jag är på ÄL + 10 :) är det ett testa tidigt, eller ett vanligt test du hade?

Testade med ett Babyplan testa tidigt från billiga-tester :)

Testade igår med men fick helt negativt, kunde inte ens ana någonting. Så håller tummarna det visar för dig snart!

Ska spara mitt digitala till BIM
  • Greta88
    Linneisen skrev 2018-05-15 09:26:55 följande:

Grattis!! <3

Ereya skrev 2018-05-15 12:35:55 följande:

Helt klart, åååh! Grattis!!

Tack <3
  • EIJ90

Hej tjejer.

Tog ett test idag på BIM-2 och förväntade mig neg resultat. Hade bara digitala hemma.

Har varit förkyld/sjuk sedan i torsdags och är idag hemma från jobbet med halsont, igentäppta bihålor och svag feber.

Är orolig nu. Glad och orolig....

Nån som vet om sjukdom ökar risken för mf?

• Linneisen
    EIJ90 skrev 2018-05-15 13:29:27 följande:

Hej tjejer.

Tog ett test idag på BIM-2 och förväntade mig neg resultat. Hade bara digitala hemma.

Har varit förkyld/sjuk sedan i torsdags och är idag hemma från jobbet med halsont, igentäppta bihålor och svag feber.

Grattis!! Fantastiskt!

Det vet jag inte, men det tror jag inte. Inte när det är så lindrig sjukdom.
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-15 12:37:46 följande:

Okej men dåså ;) då är det verkligen inte över ännu! Hoppas hoppas hoppas!
  • Anonym (Längtan92)
    EIJ90 skrev 2018-05-15 13:29:27 följande:

Hej tjejer.

Grattis :D vet tyvärr inget om sjukdom ökar risken för mf, men håller tummarna för att allt ska gå bra :)
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?