• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej!

Ny månad, nya tag. Nu kör jag det första riktiga försöket. Inga ägglossningstester eller temptagning, bara mys och kravlöst sex, förslagsvis på rätt dagar Spännande!

Beräknad ägglossning: 2/5

BIM: 17/5

Välkomna!

• Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
  • Anonym (amanda88)
    Anonym (Planerar fyran) skrev 2018-05-12 20:12:34 följande:
    Jag har också mått lite annorlunda, lite illamående men inte mkt alls mest annorlunda. Mådde endast lite illa med min dotter och inget med sönerna. Jag vet inte heller om jag vågar testa!!
    Låter som hur jag mår. Maken tror jag inbillar mig och att man inte kan känna så tidigt men jag har ingen aning. Nånting känns annorlunda. 
  • Anonym (Längtan92)
    Anonym (Planerar fyran) skrev 2018-05-12 19:15:27 följande:

Har har BIM 17/5 men tänkte ev testa imorgon med sån testa tidigt stav som kan känna av från 10 mlU/ml. Fler som planerar att testa innan BIM?

Har också bim 17/5 men vet inte om jag vågar testa imorrn. Tänkte vänta till måndag om jag lyckas.
  • Ereya
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-12 21:25:35 följande:

Har också bim 17/5 men vet inte om jag vågar testa imorrn. Tänkte vänta till måndag om jag lyckas.

Jag har också bim 17/5. Känns inget annorlunda i kroppen alls. :(
    Anonym (amanda88) skrev 2018-05-12 21:22:28 följande:

Låter som hur jag mår. Maken tror jag inbillar mig och att man inte kan känna så tidigt men jag har ingen aning. Nånting känns annorlunda. 

Så var det för mig också, något kändes liksom annorlunda. Och det visade sig att jag verkligen var gravid!
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-12 21:28:52 följande:

Jag har också bim 17/5. Känns inget annorlunda i kroppen alls. :(Så var det för mig också, något kändes liksom annorlunda. Och det visade sig att jag verkligen var gravid!

Jag tkr jag har gråtit och varit överkänslig igår och idag också. Känns lite annorlunda men är orolig att jag inbillar mig.
  • Anonym (Planerar fyran)
    Anonym (amanda88) skrev 2018-05-12 21:20:04 följande:

Läste just om testet jag har hemma. 

"Graviditetstest för hemmabruk med 99% tillförlitlighet. Inväntan av utebliven mens är inte nödvändig då testet kan göras 4 dagar före förväntat datum."

Då kan jag ju testa imorgon! Men jag vetetusan om jag vågar. Nu blev jag ju nervös. 

Wow testa! På mitt står det att man kan testa så tidigt som 7 dagar efter befrukting. ÄL ca 4/5 så imorgon bitti borde det funka! OM jag vågar ;) Har en känsla i kroppen som jag inte kan beskriva. Men det är någonting som är annorlunda.
  • Anonym (Planerar fyran)
    Anonym (amanda88) skrev 2018-05-12 21:22:28 följande:

Håller helt med. Det är en känsla... testar jag imorgon (vilket jag tror jag ska göra) och det är neg kan det vara för tidigt och då väntar jag till 17/5 BIM ;)
  • Anonym (Längtan92)

Kunde inte hålla mig imorse, så tog ett test. Syns ett ytterst svagt streck. Vet inte om jag lyckades fånga det på bild?

• Ereya
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-13 06:28:13 följande:

Kunde inte hålla mig imorse, så tog ett test. Syns ett ytterst svagt streck. Vet inte om jag lyckades fånga det på bild?

Jaaaa!!! Grattis!!!
  • Nicci91

[quote=78708368][quote-nick]Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-13 06:28:13 följande:[/quote-nick]Kunde inte hålla mig imorse, så tog ett test. Syns ett ytterst svagt streck. Vet inte om jag lyckades fånga det på bild?

Joo! Grattis!:D Det ser ju väldigt positivt ut!:)

Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?