• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej!

Ny månad, nya tag. Nu kör jag det första riktiga försöket. Inga ägglossningstester eller temptagning, bara mys och kravlöst sex, förslagsvis på rätt dagar Spännande!

Beräknad ägglossning: 2/5

BIM: 17/5

Välkomna!

• Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
  • Jahajaa
    Linneisen skrev 2018-05-12 06:56:16 följande:

Bim idag och jag tog ett till test. Starkt plus! <3 la in bild på svaga streck här i veckan.

Stort grattis! :D :D har du känt av några symptom?

Jag är på ÄL + 7 idag men känner än så länge absolut ingenting :p
  • Linneisen
    Jahajaa skrev 2018-05-12 18:41:17 följande:

Stort grattis! :D :D har du känt av några symptom?

Jag är på ÄL + 7 idag men känner än så länge absolut ingenting :p

Tack!! :D, Nej inte direkt. Lustigt ändå tycker jag. Menmen... Äl+7 är väldigt tidigt att känna något hihi.
  • Linneisen
    mamman1990 skrev 2018-05-12 09:40:27 följande:

Grattis, det är en så härlig känsla:D

Ja verkligen :)
  • Anonym (amanda88)

Vågar man sig på ett test imorgon på morgonen eller är det helt bortkastade pengar? BIM är först på tisdag men jag har mått illa i en vecka nu. Brukar inte må så här. Jag vet att det är bäst att vänta några dagar till men jag är ivrig. Tungan ute

• Anonym (Planerar fyran)

Har har BIM 17/5 men tänkte ev testa imorgon med sån testa tidigt stav som kan känna av från 10 mlU/ml. Fler som planerar att testa innan BIM?

• Anonym (amanda88)
    Anonym (Planerar fyran) skrev 2018-05-12 19:15:27 följande:

Har har BIM 17/5 men tänkte ev testa imorgon med sån testa tidigt stav som kan känna av från 10 mlU/ml. Fler som planerar att testa innan BIM?

Jag! Har BIM 15/5. Men jag har bara en vanlig teststicka (ej testa tidigt) och jag är för lat för att fara på apoteket. Kanske är lönlöst att testa med en vanlig innan BIM? 
    Anonym (amanda88) skrev 2018-05-12 19:11:54 följande:

Vågar man sig på ett test imorgon på morgonen eller är det helt bortkastade pengar? BIM är först på tisdag men jag har mått illa i en vecka nu. Brukar inte må så här. Jag vet att det är bäst att vänta några dagar till men jag är ivrig. 

Jag har också mått lite annorlunda, lite illamående men inte mkt alls mest annorlunda. Mådde endast lite illa med min dotter och inget med sönerna. Jag vet inte heller om jag vågar testa!!
    Anonym (amanda88) skrev 2018-05-12 19:29:52 följande:

Jag! Har BIM 15/5. Men jag har bara en vanlig teststicka (ej testa tidigt) och jag är för lat för att fara på apoteket. Kanske är lönlöst att testa med en vanlig innan BIM? 

Jag vet inte, brukar de vanliga vara tidigast på typ BIM? Eller borde ju hå två dagar innan eller något sådant. Kommer inte alls ihåg någonting. Min yngsta blev 8 år nu i april!
  • Jahajaa
    Linneisen skrev 2018-05-12 18:55:50 följande:

Tack!! :D, Nej inte direkt. Lustigt ändå tycker jag. Menmen... Äl+7 är väldigt tidigt att känna något hihi.

Haha jaa, fast ändå letar man efter tecken ;) ägget har förmodligen inte ens fäst ännu ;p haha
  • Anonym (amanda88)
    Anonym (Planerar fyran) skrev 2018-05-12 20:16:13 följande:
    Jag vet inte, brukar de vanliga vara tidigast på typ BIM? Eller borde ju hå två dagar innan eller något sådant. Kommer inte alls ihåg någonting. Min yngsta blev 8 år nu i april!
    Läste just om testet jag har hemma. 

"Graviditetstest för hemmabruk med 99% tillförlitlighet. Inväntan av utebliven mens är inte nödvändig då testet kan göras 4 dagar före förväntat datum."

Då kan jag ju testa imorgon! Men jag vetetusan om jag vågar. Nu blev jag ju nervös. Förvånad
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?