Inlägg från: Anonym (amanda88) |Visa alla inlägg
  • Anonym (amanda88)

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Jag vill också vara med. Glad

Försök 1 på syskon.

ÄL 1/5

BIM 15/5

Har dom senaste dagarna haft ett sjukt morgonillamående. Tyst Men kan man känna av det så tidigt? Om det mot förmodan blir ett plus. Jag kanske är skendräktig. Tungan ute

• Anonym (amanda88)
    Ereya skrev 2018-05-09 21:35:57 följande:
    Äsch jag svarade på det här men mitt internet hängde sig. Lycka till, och mys på
    Jag hoppas det blir ett plus snart så man får känna sig mer spontan med liggandet. Tungan ute
  • Anonym (amanda88)
    Ereya skrev 2018-05-09 21:59:34 följande:
    Och jag önskar mig sex på helt rätt dagar och en sambo som förstår allvaret i det... Vi har haft flera år av spontant sex, dags att stylta upp det på de mest fertila dagarna

Jag hoppas han ger dig det du vill ha. Flört

Jag vill testa nu nu nu. Tycker allt detta väntande är så stressande och det värsta är ju att man bara är på försök 1. Risken är ju stor att man får försöka länge. Tungan ute 

Jag ska iväg på en jobbresa på BIM-kvällen, 2 dagar i södra Sverige. Om det inte blir ett plus så lär man ju inte vara på toppenhumör och om det blir ett plus så kommer jag att måsta försöka fejkdricka på nåt sätt. Brukar vara festligheter en av kvällarna. 

• Anonym (amanda88)
    Ereya skrev 2018-05-09 22:15:06 följande:
    Åh, jobbigt läge! Men helt klart röstar jag på fejkdricka före ledsen över negativt besked.

Jag också! 

Hoppas du också får ett positivt besked. Glad Läste att du har BIM två dagar efter mig. Vi får hålla tummarna för varandra. Glad

Jag får försöka lägga min fokus på resan. Ska till Malmö och jag är orolig att jag inte kommer att förstå nåt. Tyst Aldrig varit så långt söderut i Sverige. 

• Anonym (amanda88)
    Missdecibel86 skrev 2018-05-09 22:34:16 följande:
    Välkommen till Skåne då
    Tack! Kyss Hoppas jag inte kommer att känna mig som en bonnläpp. Min dialekt blir värre ju längre söderut jag åker.  
  • Anonym (amanda88)
    Ereya skrev 2018-05-10 07:14:59 följande:
    Absolut, det gör vi! Jag håller dem stenhårt för dig. Haha, jag har varit dit en gång och det var liiite svårt att förstå allting, men det gick bra. De är snälla människor
    Jag hoppas du har rätt!   Jag får bre på norrländskan extra mycket om jag inte fattar vad som sägs. Då är jag inte ensam om att inte förstå iaf. Skrattande
  • Anonym (amanda88)
    Ereya skrev 2018-05-10 21:44:02 följande:
    Ja ä å nårrlänning så I hear you haha!
    Missdecibel86 skrev 2018-05-10 21:21:51 följande:

Att vänta på att få testa är jobbigare än jobbigast. Har fortfarande molvärk i magen, inte gett sig på fyra dagar. Kan dock inte minnas det var så med de andra två.

Man vill väl för mycket :)

HjärtaHjärtaHjärta Om jag känner mig själv så kommer jag att besvara varenda fråga med inandnings-ja'et.  Eller vafan kallar man det? Huvvaligen
  • Anonym (amanda88)

Vågar man sig på ett test imorgon på morgonen eller är det helt bortkastade pengar? BIM är först på tisdag men jag har mått illa i en vecka nu. Brukar inte må så här. Jag vet att det är bäst att vänta några dagar till men jag är ivrig. Tungan ute

• Anonym (amanda88)
    Anonym (Planerar fyran) skrev 2018-05-12 19:15:27 följande:

Har har BIM 17/5 men tänkte ev testa imorgon med sån testa tidigt stav som kan känna av från 10 mlU/ml. Fler som planerar att testa innan BIM?

Jag! Har BIM 15/5. Men jag har bara en vanlig teststicka (ej testa tidigt) och jag är för lat för att fara på apoteket. Kanske är lönlöst att testa med en vanlig innan BIM? 
  • Anonym (amanda88)
    Anonym (Planerar fyran) skrev 2018-05-12 20:16:13 följande:
    Jag vet inte, brukar de vanliga vara tidigast på typ BIM? Eller borde ju hå två dagar innan eller något sådant. Kommer inte alls ihåg någonting. Min yngsta blev 8 år nu i april!
    Läste just om testet jag har hemma. 

"Graviditetstest för hemmabruk med 99% tillförlitlighet. Inväntan av utebliven mens är inte nödvändig då testet kan göras 4 dagar före förväntat datum."

Då kan jag ju testa imorgon! Men jag vetetusan om jag vågar. Nu blev jag ju nervös. Förvånad
  • Anonym (amanda88)
    Anonym (Planerar fyran) skrev 2018-05-12 20:12:34 följande:
    Jag har också mått lite annorlunda, lite illamående men inte mkt alls mest annorlunda. Mådde endast lite illa med min dotter och inget med sönerna. Jag vet inte heller om jag vågar testa!!
    Låter som hur jag mår. Maken tror jag inbillar mig och att man inte kan känna så tidigt men jag har ingen aning. Nånting känns annorlunda. 
  • Anonym (amanda88)
    Anonym (Planerar fyran) skrev 2018-05-12 23:34:52 följande:
    Wow testa! På mitt står det att man kan testa så tidigt som 7 dagar efter befrukting. ÄL ca 4/5 så imorgon bitti borde det funka! OM jag vågar ;) Har en känsla i kroppen som jag inte kan beskriva. Men det är någonting som är annorlunda.
    Jag mindes fel. Trodde jag hade ett Clearblue-test hemma men det var ett från Apoteket. Läste instruktionerna och det är från dagen efter BIM. Men jag chansade och testa ändå. Supernegativt. Tungan ute Får ta mig en tripp till apoteket och köpa från Clearblue istället. 
  • Anonym (amanda88)

Imorgon har jag BIM och test är köpta! Känns nervöst, kul och läskigt på samma gång. 

Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?