• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej!

Ny månad, nya tag. Nu kör jag det första riktiga försöket. Inga ägglossningstester eller temptagning, bara mys och kravlöst sex, förslagsvis på rätt dagar Spännande!

Beräknad ägglossning: 2/5

BIM: 17/5

Välkomna!

• Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
  • Ereya
    Anonym (amanda88) skrev 2018-05-09 22:07:46 följande:

Jag hoppas han ger dig det du vill ha. 

Jag vill testa nu nu nu. Tycker allt detta väntande är så stressande och det värsta är ju att man bara är på försök 1. Risken är ju stor att man får försöka länge.  

Jag ska iväg på en jobbresa på BIM-kvällen, 2 dagar i södra Sverige. Om det inte blir ett plus så lär man ju inte vara på toppenhumör och om det blir ett plus så kommer jag att måsta försöka fejkdricka på nåt sätt. Brukar vara festligheter en av kvällarna. 

Åh, jobbigt läge! Men helt klart röstar jag på fejkdricka före ledsen över negativt besked.
  • Anonym (amanda88)
    Ereya skrev 2018-05-09 22:15:06 följande:
    Åh, jobbigt läge! Men helt klart röstar jag på fejkdricka före ledsen över negativt besked.

Jag också! 

Hoppas du också får ett positivt besked. Glad Läste att du har BIM två dagar efter mig. Vi får hålla tummarna för varandra. Glad

Jag får försöka lägga min fokus på resan. Ska till Malmö och jag är orolig att jag inte kommer att förstå nåt. Tyst Aldrig varit så långt söderut i Sverige. 

• Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-09 22:14:06 följande:

Så låt oss vänta lite mer... Dagarna går ju så fruktansvärt sakta ändå. Hurra. Hahaha!

Haha vi får hitta på saker som distraherar oss från alla tankar :) men lättare sagt än gjort.. När brukar du börja testa?
  • Missdecibel86
    Anonym (amanda88) skrev 2018-05-09 22:23:56 följande:

Jag också! 

Hoppas du också får ett positivt besked.  Läste att du har BIM två dagar efter mig. Vi får hålla tummarna för varandra. 

Jag får försöka lägga min fokus på resan. Ska till Malmö och jag är orolig att jag inte kommer att förstå nåt.  Aldrig varit så långt söderut i Sverige. 

Välkommen till Skåne då
  • Anonym (Planerar fyran)

Hoppar in här, hoppas det är ok ???? ÄL ca 4/5 och BIM ca 18/5. Spännande!

• Anonym (Planerar fyran)

Glömde att smileys blir frågetecken ;)

• Ereya
    Anonym (amanda88) skrev 2018-05-09 22:23:56 följande:

Jag också! 

Hoppas du också får ett positivt besked.  Läste att du har BIM två dagar efter mig. Vi får hålla tummarna för varandra. 

Jag får försöka lägga min fokus på resan. Ska till Malmö och jag är orolig att jag inte kommer att förstå nåt.  Aldrig varit så långt söderut i Sverige. 

Absolut, det gör vi! Jag håller dem stenhårt för dig. Haha, jag har varit dit en gång och det var liiite svårt att förstå allting, men det gick bra. De är snälla människor
  • Ereya
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-09 22:26:35 följande:

Haha vi får hitta på saker som distraherar oss från alla tankar :) men lättare sagt än gjort.. När brukar du börja testa?

Mm precis. Förra gången jag var gravid testade jag positivt på ÄL +14 jättestarkt, så jag testar nog inte innan det. Men har än så länge inga symptom, ingen mer molvärk heller. Äääe, det är fan kört tror jag!
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-10 07:39:41 följande:

Mm precis. Förra gången jag var gravid testade jag positivt på ÄL +14 jättestarkt, så jag testar nog inte innan det. Men har än så länge inga symptom, ingen mer molvärk heller. Äääe, det är fan kört tror jag!

Vad strongt av dig att vänta så länge. Det måste vara efter bim då va? Som sagt, många som plussat utan symptom så ge inte upp än ;)
  • Anonym (Håller tummar och tår)

Herregud måste få gnälla till några som förstår, haha! Vi har haft regelbundet sex de senaste dagarna, eftersom jag är säker på att ägglossningen var igår eller är idag. Så ville jag självklart att vi skulle ha sex igår, i och med när ägglossningen infaller. Då bestämmer sig vår 1åring för att vägra sova? Han vaknade vid 20 och bara vägrade somna om! Slutade med att han fick vara uppe en stund och sen somna med oss i vår säng vid 22.30 - har inte hänt sen han var typ 7 månader! Undrar om någon inte vill gå syskon, haha :'D.

Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?