Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
Hoppar in här, hoppas det är ok ???? ÄL ca 4/5 och BIM ca 18/5. Spännande!
Hoppar in här, hoppas det är ok ???? ÄL ca 4/5 och BIM ca 18/5. Spännande!
Glömde att smileys blir frågetecken ;)
Har har BIM 17/5 men tänkte ev testa imorgon med sån testa tidigt stav som kan känna av från 10 mlU/ml. Fler som planerar att testa innan BIM?
Vågar man sig på ett test imorgon på morgonen eller är det helt bortkastade pengar? BIM är först på tisdag men jag har mått illa i en vecka nu. Brukar inte må så här. Jag vet att det är bäst att vänta några dagar till men jag är ivrig.
Jag! Har BIM 15/5. Men jag har bara en vanlig teststicka (ej testa tidigt) och jag är för lat för att fara på apoteket. Kanske är lönlöst att testa med en vanlig innan BIM?
Läste just om testet jag har hemma.
"Graviditetstest för hemmabruk med 99% tillförlitlighet. Inväntan av utebliven mens är inte nödvändig då testet kan göras 4 dagar före förväntat datum."
Då kan jag ju testa imorgon! Men jag vetetusan om jag vågar. Nu blev jag ju nervös.
Låter som hur jag mår. Maken tror jag inbillar mig och att man inte kan känna så tidigt men jag har ingen aning. Nånting känns annorlunda.
Kunde inte hålla mig imorse, så tog ett test. Syns ett ytterst svagt streck. Vet inte om jag lyckades fånga det på bild?
Och så bild...
Jahopp som misstänkte idag kom syndafloden som ett brev på posten å tempen låg den dippa igår så vart beredd i allafall får se om blir bytt försök eller om man pausar lite i det. Suck
Grattis till alla dom plussat å lycka till ni som väntar!
ÄL +15 tror jag. Tydlig ÄL smärta 7/5.
Ser ni något?
Jag är gravid!!! <3
:)
Bättre bild