Inlägg från: Anonym (Planerar fyran) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Planerar fyran)

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hoppar in här, hoppas det är ok ???? ÄL ca 4/5 och BIM ca 18/5. Spännande!

Glömde att smileys blir frågetecken ;)

Har har BIM 17/5 men tänkte ev testa imorgon med sån testa tidigt stav som kan känna av från 10 mlU/ml. Fler som planerar att testa innan BIM?

Anonym (amanda88) skrev 2018-05-12 19:11:54 följande:

Vågar man sig på ett test imorgon på morgonen eller är det helt bortkastade pengar? BIM är först på tisdag men jag har mått illa i en vecka nu. Brukar inte må så här. Jag vet att det är bäst att vänta några dagar till men jag är ivrig. 

Jag har också mått lite annorlunda, lite illamående men inte mkt alls mest annorlunda. Mådde endast lite illa med min dotter och inget med sönerna. Jag vet inte heller om jag vågar testa!!
    Anonym (amanda88) skrev 2018-05-12 19:29:52 följande:

Jag! Har BIM 15/5. Men jag har bara en vanlig teststicka (ej testa tidigt) och jag är för lat för att fara på apoteket. Kanske är lönlöst att testa med en vanlig innan BIM? 

Jag vet inte, brukar de vanliga vara tidigast på typ BIM? Eller borde ju hå två dagar innan eller något sådant. Kommer inte alls ihåg någonting. Min yngsta blev 8 år nu i april!
    Anonym (amanda88) skrev 2018-05-12 21:20:04 följande:

Läste just om testet jag har hemma. 

"Graviditetstest för hemmabruk med 99% tillförlitlighet. Inväntan av utebliven mens är inte nödvändig då testet kan göras 4 dagar före förväntat datum."

Då kan jag ju testa imorgon! Men jag vetetusan om jag vågar. Nu blev jag ju nervös. 

Wow testa! På mitt står det att man kan testa så tidigt som 7 dagar efter befrukting. ÄL ca 4/5 så imorgon bitti borde det funka! OM jag vågar ;) Har en känsla i kroppen som jag inte kan beskriva. Men det är någonting som är annorlunda.
    Anonym (amanda88) skrev 2018-05-12 21:22:28 följande:

Låter som hur jag mår. Maken tror jag inbillar mig och att man inte kan känna så tidigt men jag har ingen aning. Nånting känns annorlunda. 

Håller helt med. Det är en känsla... testar jag imorgon (vilket jag tror jag ska göra) och det är neg kan det vara för tidigt och då väntar jag till 17/5 BIM ;)
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-13 06:28:13 följande:

Kunde inte hålla mig imorse, så tog ett test. Syns ett ytterst svagt streck. Vet inte om jag lyckades fånga det på bild?

GRATTIS!!!
    mamman1990 skrev 2018-05-13 07:55:12 följande:

Och så bild...

Absolut! GRATTIS!!
    Zandylina skrev 2018-05-13 09:25:27 följande:

Jahopp som misstänkte idag kom syndafloden som ett brev på posten å tempen låg den dippa igår så vart beredd i allafall får se om blir bytt försök eller om man pausar lite i det. Suck

Grattis till alla dom plussat å lycka till ni som väntar!

Vad tråkigt :( Lycka till nästa gång!!

Testade imorse med en testa tidigt stav men tror verkligen det var för tidigt... Räknade från ÄL flytningar (fredag-söndag ca) men själva ÄL var nog mer i måndags tisdags. Eller så är jag inte gravid. Denna väntan!!

ÄL +15 tror jag. Tydlig ÄL smärta 7/5.

Ser ni något?

Syskonlängtan91 skrev 2018-05-22 19:01:40 följande:

Jag är gravid!!! <3

STORT GRATTIS!!! Så underbart!!!
    Missdecibel86 skrev 2018-05-23 07:53:47 följande:

Bättre bild

Ser positivt ut!! Grattis!!!
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?