Inlägg från: Anonym (Håller tummar och tår) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Håller tummar och tår)

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hoppar in i tråden men kan inte svara på BIM och ägglossning eftersom min kropp är lite speciell .

Borde ha ägglossning imorn/i övermorgon, sen BIM någon gång mellan 20-26, haha.

I alla fall så är det ett litet syskon som vi planerar, första blev till på första försöket så det känns naivt att tro att det skulle gå på första nu också! Är svårt att inte hoppas på det dock .

Finns det fler i Stockholmsområdet här?

• Anonym (Håller tummar och tår)

Herregud måste få gnälla till några som förstår, haha! Vi har haft regelbundet sex de senaste dagarna, eftersom jag är säker på att ägglossningen var igår eller är idag. Så ville jag självklart att vi skulle ha sex igår, i och med när ägglossningen infaller. Då bestämmer sig vår 1åring för att vägra sova? Han vaknade vid 20 och bara vägrade somna om! Slutade med att han fick vara uppe en stund och sen somna med oss i vår säng vid 22.30 - har inte hänt sen han var typ 7 månader! Undrar om någon inte vill gå syskon, haha :'D.

Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?