Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
Hade ÄL enligt min app igår, men hade sex senast 2 dagar innan, igår kom det massa ivägen... hoppas det räcker!
Har BIM den 22/5 ??
Hade ÄL enligt min app igår, men hade sex senast 2 dagar innan, igår kom det massa ivägen... hoppas det räcker!
Har BIM den 22/5 ??
Ligger inne med molvärk till tusen, brukar inte ha det... :(
ÄL-lista:
30/4 Linneisen
2/5 Ereya
4/5 Greta88, EIJ90
5/5 längtan92
8/5 MissDecibel86
-BIM-lista-
12/5 Linneisen
15/5 outofservice
17/5 Ereya, EIJ90, längtan92
18/5 Greta88
22/5 MissDecibel86
PLUS-lista
9/5 Linneisen (BIM - 3) <3
Äl flytningar tbx...? Hade liten blödning igår och idag var det tbx med segt... fattar inget ????
När hade du ägglossning?
Kan ju vara ägget som fäster, då kan det antingen komma en blödning eller flytningar.
Jag hade enorm molvärk/hugg i höger sida i söndags under ca en halvtimme-timme och jag kunde känna hur det liksom... ursäkta... kom massa flytningar kort efteråt. Men inget blod eller nåt. Ägglossningen var förmodligen mellan 1-3/5.
Jag också!
Hoppas du också får ett positivt besked. Läste att du har BIM två dagar efter mig. Vi får hålla tummarna för varandra.
Jag får försöka lägga min fokus på resan. Ska till Malmö och jag är orolig att jag inte kommer att förstå nåt. Aldrig varit så långt söderut i Sverige.
Jag fick missfall i februari och är nu inne på tredje cykeln efter missfallet. Borde ha mens om fyra dagar men har de senaste två dagarna känt av molvärk vilket jag inte gjorde under den tidigare graviditeten. Jag känner liksom på mig att det är nåt. Tog därför ett lloyds testa tidigt idag och tycker mig ana ett svagt streck. Borde strecket vara starkare nu om jag var gravid på bim-4? Det mäter som sagt 10 mIU/ml...
Att vänta på att få testa är jobbigare än jobbigast. Har fortfarande molvärk i magen, inte gett sig på fyra dagar. Kan dock inte minnas det var så med de andra två.
Man vill väl för mycket :)
Hihi, tur det är så vackert här nere i a f :D
Ja ä å nårrlänning så I hear you haha!Jag vill minnas att jag hade molvärk rätt mycket under förra graviditeten, redan innan jag plussade. Den här månaden är det ännu tyst i kroppen. ÄL +9 och BIM, - 6 idag. Dock... Öh... Ja, är jag svullen där nere. Aldrig varit det förut. Och sekretet luktar liksom... Gott??? Äe jag vet inte, jag har bestämt mig för att jag inte är gravid den här månaden, men dessa symptom är nya!