Wuuaau skrev 2018-05-13 22:11:15 följande:
Behöver era råd!
Jag har under ett och ett halvt år försökt skaffa syskon utan lycka tills igår då ett plus visade sig! Åkte direkt för att köpa ett digitalt test som visade 1-2 veckor. Jag har regelbunden ägglossning så enligt uträkningar av appar så är jag i v.5 alltså 4+2 idag om bf är 17/1.
Jag trodde inte att det var sant eftersom jag i torsdags fick rosa flytningar så trodde jag att mensen var på g. Men igår så fick jag mitt efterlängtade plus och tänkte då att de rosa flytningarna var tecken på en nidblödning.
Idag har jag dock haft ganska mycket bruna flyningar, med gräddfilskonsistens typ. Och en strimma av rent rött blod syntes med.
Tror ni att jag nu är påväg att få missfall? Jag behöver verkligen era råd och erfarenheter.
Så orolig nu..
Hej! Jag vet inte om det är till någon hjälp men när jag fick missfall så blödde jag mycket och framförallt hade jag fruktansvärt ont.
Det är normalt att blöda lite i graviditeten.
För att stilla min oro nu när jag blev gravid igen så gjorde jag ett nytt digitalt gravtest varje vecka för att se att veckorna (och hcg) ökade. Tills jag fick 3+.
Men ring din mvc om du är orolig! Håller tummarna för dig! <3