• A n onym

BF Januari 2019

Jag plussade idag på äl+9, väldigt svagt men ändå synligt. Det är förstås inte säkert att det går vägen, men så ska man väl inte tänka. Beräknad 1 januari 2019 alltså! Detta blir andra barnet och vi har försökt med hormoner 11 månader(men endast några få lyckade ägglossningar), men sedan lyckades det på en spontan ägglossning mellan behandlingarna! Det hade varit jättekul om vi hade kunnat starta en facebookgrupp sen :) Nu dröjer det kanske några veckor innan fler kan ansluta dock :)

• Svar på tråden BF Januari 2019
  • Anonym (Camilla)

Fattar inte varför det kommer så mycket ??? Sorry ser otrevligt ut hahaha

• Achatina

Jag är också jättegärna med i facebookgruppen! (Mår också jättelilla jeex, hoppas det går över sen!)

• Summer18

Jag har tidigare fått bekräftat att jag är tillagd i Facebook-gruppen men jag kan inte se att jag är med i någon grupp.... var hittar jag den?

• Delilah2001

Fick tid för ultraljud en vecka tidigare.

Har inga symptom, så är orolig.

Någon mer som mår precis som vanligt?

• lksnigel
    Summer18 skrev 2018-05-15 20:53:26 följande:

Jag har tidigare fått bekräftat att jag är tillagd i Facebook-gruppen men jag kan inte se att jag är med i någon grupp.... var hittar jag den?

Inbjudan kommer på mejlen med en länk! Mejla igen om det inte skulle funka :) 
  • lksnigel
    Achatina skrev 2018-05-15 14:18:41 följande:

Jag är också jättegärna med i facebookgruppen! (Mår också jättelilla jeex, hoppas det går över sen!)

Skicka PM till mig med din mail så kan jag lägga till dig :) 
  • Meemelie
    Jeex skrev 2018-05-15 12:01:20 följande:

Idag tittade illamåendet in som ett brev på posten. Har legat i sängen sedan jag vaknade imorse. Har fått i mig lite vatten och suger på några torra salta kex.

Nej, vad jobbigt. Hoppas det inte blir långvarigt. Jag känner inte av något illamående än, hoppas det håller sig borta. Visst var du också i vecka 6 nu? Själv känner jag bara av någon slags växtvärk, dock bara tidigt på morgonen. Vaknar vid 4-5 på morgonen av vad som känns som mensvärk, men försvinner sedan under förmiddagen. Och så trötthet då, men det kan ju lika gärna bero på den plötsliga extremvärmen.
  • OPP
    Delilah2001 skrev 2018-05-15 21:26:49 följande:

Fick tid för ultraljud en vecka tidigare.

Har inga symptom, så är orolig.

Någon mer som mår precis som vanligt?

Jag har inte heller symtom, förutom trötthet. Så jag är också orolig. Har VUL nästa vecka.
Svar på tråden BF Januari 2019