• A n onym

BF Januari 2019

Jag plussade idag på äl+9, väldigt svagt men ändå synligt. Det är förstås inte säkert att det går vägen, men så ska man väl inte tänka. Beräknad 1 januari 2019 alltså! Detta blir andra barnet och vi har försökt med hormoner 11 månader(men endast några få lyckade ägglossningar), men sedan lyckades det på en spontan ägglossning mellan behandlingarna! Det hade varit jättekul om vi hade kunnat starta en facebookgrupp sen :) Nu dröjer det kanske några veckor innan fler kan ansluta dock :)

• Svar på tråden BF Januari 2019
  • Greta88

Hej,

Stort grattis till alla!

Plussade själv igår och på digitala idag så nu vågar vi tro på det

Enligt appen BF 24 Januari. Blir första barnet för oss.

• Delilah2001
    OPP skrev 2018-05-16 00:59:10 följande:

Jag har inte heller symtom, förutom trötthet. Så jag är också orolig. Har VUL nästa vecka.

Trött är jag iofs, men vet inte om det beror på värmen eller graviditeten.

Hade mer symptom precis i början, dagarna före bim och runt bim.

Vilken vecka är du i?
  • Achatina
    Delilah2001 skrev 2018-05-15 21:26:49 följande:

Fick tid för ultraljud en vecka tidigare.

Har inga symptom, så är orolig.

Någon mer som mår precis som vanligt?

Du har säkert ett snällt litet foster som inte vill störa bara ;) tycker man hört om många som varit gravida och inte märkt det förens vecka 10-11.

Jag mår väldigt illa men känner inget i övrigt. Brösten stora men inte ömma, väldigt lite växtvärk. Gillar fortfarande kaffe etc.
  • Anonym (Hoppsan2019)

Hej Hej! 

Är gärna med på fb jag med :) Skickade mail i pm! 

• Jomila

Gick in i vecka 8 igår. Mått lite illa både igår och idag. Helt förlamad av trötthet och däckar vareviga kväll...runt 22-tiden. Idag har jag inte ens känt mig som människa...

• Bom90

Vill också bli inbjuden gill gruppen :) har skickat meddelande med Mail ????

Är beräknad 6/1-19 med första barnen som vi kämpat med i 2 år ????

• Jeex
    Meemelie skrev 2018-05-15 22:26:30 följande:

Nej, vad jobbigt. Hoppas det inte blir långvarigt. Jag känner inte av något illamående än, hoppas det håller sig borta. Visst var du också i vecka 6 nu? Själv känner jag bara av någon slags växtvärk, dock bara tidigt på morgonen. Vaknar vid 4-5 på morgonen av vad som känns som mensvärk, men försvinner sedan under förmiddagen. Och så trötthet då, men det kan ju lika gärna bero på den plötsliga extremvärmen.

Ja precis är i 5+5, så går snart in i v.7 :) Har också växtvärk till och från, onda bröst så jag nästan grinar och en trötthet som gjort mig helt lamslagen. Dock har inte illamående varit lika kraftig idag som tur är ;)
  • OPP
    Delilah2001 skrev 2018-05-16 12:43:54 följande:

Trött är jag iofs, men vet inte om det beror på värmen eller graviditeten.

Hade mer symptom precis i början, dagarna före bim och runt bim.

Vilken vecka är du i?

Jag är v6+5. Tyckte också jag hade mer symtom kring BIM. Typ kissade ofta. Nu som sagt bara trötthet och lite ömma bröst. Jo! Gasig som tusan har jag också varit av och till. :D
  • Aducia

Plussade idag på BIM -3!! :D

BF 29 januari 2019! Finns det någon Facebook grupp eller har alla kontakt här? :D

MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
Svar på tråden BF Januari 2019