• A n onym

BF Januari 2019

Jag plussade idag på äl+9, väldigt svagt men ändå synligt. Det är förstås inte säkert att det går vägen, men så ska man väl inte tänka. Beräknad 1 januari 2019 alltså! Detta blir andra barnet och vi har försökt med hormoner 11 månader(men endast några få lyckade ägglossningar), men sedan lyckades det på en spontan ägglossning mellan behandlingarna! Det hade varit jättekul om vi hade kunnat starta en facebookgrupp sen :) Nu dröjer det kanske några veckor innan fler kan ansluta dock :)

• Svar på tråden BF Januari 2019
  • längtan18
    Aducia skrev 2018-05-18 07:59:25 följande:

Plussade idag på BIM -3!! :D

BF 29 januari 2019! Finns det någon Facebook grupp eller har alla kontakt här? :D

Grattis! :D skriv din mail kopplad till fb i meddelande till iksnigel om du vill gå med i fb-gruppen :)
  • fruitloop

Hej! 
    Grattis till er alla!

Blir helt blödig bara av att börja skriva här. Trodde jag skulle få vänta länge på en bf-grupp :)

Fått skuggor hela veckan, men fick äntligen tydligt streck idag! Har molande värk i magen, stickningar och typ som växtvärk. Kommer också hårda stickningar i brösten ibland, men ingen smärta som stannar. Börjar smått även känna ett illamående som lurkar.

Enligt appen har jag bf 28 januari :) Svårt att ta in!

• Rödtulpan

Hejsan alla! :)

Plussade på test i tisdags. Testade även i fredags då jag redan misstänkte men då visade det ingenting.

Enligt sista mensen har jag bf 16 Jan 2019.

Överlycklig.

Fick missfall i höstas så är såklart väldigt nervös och rädd men samtidigt glad.

• Delilah2001
    Rödtulpan skrev 2018-05-18 10:03:48 följande:

Hejsan alla! :)

Plussade på test i tisdags. Testade även i fredags då jag redan misstänkte men då visade det ingenting.

Enligt sista mensen har jag bf 16 Jan 2019.

Överlycklig.

Fick missfall i höstas så är såklart väldigt nervös och rädd men samtidigt glad.

Grattis!
  • Delilah2001

Skit också! Har fått aningen rosa/bruna flytningar

Ska ta ett digitalt test och se vad det visar...

• Systeryster33

Plussade idag jag med! Försöker hålla oron borta från missfall men det är svårt när man varit med om det innan!

Min mail jag har kopplad till Facebook kan jag inte inlogg till! Kan jag bli vän med någon som lägger till mig istället? :)

• Anonym (Januarimamma)

Hej!

Plussade idag, bim+3. Så glad! Vi har försökt ett halvår, så detta är sååå välkommet! (Vet att ett halvår inte är superlänge, men känns såklart som en evighet när man så gärna vill.)

BF enligt graviditetskalender 22/1-19 om allt går som det ska. :)

• Delilah2001

Testet visade Gravid 1-2, inte bra...

Är ju i vecka 5+3.

• OPP
    Delilah2001 skrev 2018-05-19 01:28:56 följande:

Testet visade Gravid 1-2, inte bra...

Är ju i vecka 5+3.

Håller alla tummar för dig. :(
  • Saima17

hej,

hoppar in här.. +ade i måndags. 4 dagar före mens...så vet in riktit än vilken vecka ja e i om det är som gyn misstänker att jag är i v7 redan. annars går ja in i v5 imorron. får veta på onsdag då ja ska åå ul. är första barnet för oss, är så spännande. e eftersom vi försökt sen november så är barnvagnen redan hemma då ja hitta drömvagnen begagnad men igår utökades d med 3 par små söta sockor.

Svar på tråden BF Januari 2019