Inlägg från: Systeryster33 |Visa alla inlägg
  • Systeryster33

BF Januari 2019

Plussade idag jag med! Försöker hålla oron borta från missfall men det är svårt när man varit med om det innan!

Min mail jag har kopplad till Facebook kan jag inte inlogg till! Kan jag bli vän med någon som lägger till mig istället? :)

• Systeryster33
    lovenoodle skrev 2018-05-24 09:51:42 följande:

Hej allihopa,

Tyvärr blev det missfall även denna gång, i vecka 7+0. Jag började blöda dagen innan jag skulle på mitt första vul för att datera graviditeten och visste direkt att det rörde sig om ett missfall. Igår fick jag det bekräftat och det fanns ingenting kvar så kroppen hade redan tagit hand om allt. Eftersom jag fått två missfall på raken nu kommer vi vänta med att försöka igen åtminstone en mens emellan. Läkaren sa dock att det inte är något onormalt att få två missfall i rad och att eftersom jag verkar vara väldigt fertil och har ett barn sedan innan är detta bara otur och slump. Önskar er alla andra fortsatt lycka <3

Skickar en hel drös med kärlek! Hoppas det är er tur snart igen <3
  • Systeryster33

Trist inlägg tjejer, men hur ?avföljer? man trådar här? Med i både bf december och bf januari, men nu när jag troligen fått mitt andra missfall vill jag bara slippa se alla sånna här trådar! Någon som kan hjälpa mig? Kram

Bb
  • Systeryster33
    Anonym (Orolig gravid) skrev 2018-06-27 11:31:43 följande:

Hej!

Har bf 19 januari men är sjukt orolig att det inte ska gå vägen. Därför vågar jag inte gå med i någon fb grupp ännu heller.

Har ett MA i bagaget sen i höstas som upptäcktes runt v 9.

Denna gång var jag på vul och såg hjärtljud i 7+3 men nu är jag lika orolig igen. Är i v 11 nu och helt plötsligt känner jag mindre symtom. Har haft väldigt få och lindriga symtom hela tiden sen jag plussade, lite smått illamående, och ömma bröst och lite mer kissnödig. Men nu är allt som bortblåst. KUB den 10 juli så blir 2 ovissa veckor fram tills dess. Har era symtom varit liknande hela tiden eller har någon av er varit med om detta att symtomen minskat eller försvunnit?

Läs om spökveckorna! Kommer där du är nu! Hoppas allt är bra <3 kram
Svar på tråden BF Januari 2019